Walking Deadin komein mies
http://www.thenewpotato.com/wp-content/uploads/2014/02/STEVE-YEUN-THENEWPOTATO-6.jpg
Kukaan ei ole varmaan samaa mieltä, mutta ei se mitään. <3
Kommentit (20)
Rick. Mutta myös Daryl ja ap:n tyyppi on komeita :P
Päähenkilön se bestis, en muista nimeä. Hyvänä kakkosena Daryl.
Shane oli sellainen ruman komea. Seksikäs.
Shane muistutti aika paljon apinaa.
Toivottavasti tähän sarjaan ei tule enää yhtäkään paritusta. Maggien ja Glennin suhde on ihan umpitylsä ja molemmat hahmot ovat ihan yksitoikkoisia. Glenn oli mukava silloin sinkkuna, on tosin alkanut nyt tekemään muutakin kuin nyhjäämään Maggiessa.
Ennustan että Maggie en selviä ensikauteen. Eihän se ole tehnyt nyt muuta kuin istustellut siellä Deannan huoneessa.
Shanesta muistan vain ison nenän.
Glenn on vanhentunut kovasti. Rupsahtanut.
Daryl on ihana. Mustakin se Beth-juttu oli ihan typerä.
Daryl kolmannen tuotantokauden aikaan oli komein, nyt paras on Rick. Bethyl oli ihan parasta pitkään aikaan, harmi että Beth kuoli. Mua ei haitannut se ikäero. Sarjiksissa oli muuten Andrealla ja Dalella oli suhde, ajattelin että B&D on sen vastine telkkusarjassa. Joskus ajattelin että Darylille ja Carolille tulis jotain sutinaa mutta olis se jo tapahtunut, kyllästyin odottamaan ja enää en sitäpaitsi tykkää koko Carolista. Siitä on tullut jotenkin kylmä ja etäinen kun Daryl taas on lähentynyt muun ryhmän kanssa tosi paljon. Daryl ansaitsee paremman.
No rick tietenkin, esimerkiksi sellaisena kuin viime jaksossa.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 18:04"]Päähenkilön se bestis, en muista nimeä. Hyvänä kakkosena Daryl.
[/quote]
shane ?
Kyllä se on joku muu kuin APn linkkaama marjanpoimija.
Minusta kukaan ei ole erityisen komea, mutta lyhyen hetken Rick aiheutti sydämentykytyksiä, juuri suihkun jälkeen yläosattomissa, kun hiukset oli viel pitkät... Harmitti kun niitä leikattiin taas lyhyiksi =(
Shane! Hothothot! Oon rakastunu <3
Minusta Shane oli ärsyttävän näköinen, sopi kyllä hyvin sen superärsyttävään luonteeseenkin. Minulla alkoi aina verenpaine kohoamaan kun näin tyypin ruudussa. :D
Komein varmaan Rick. Daryl oli mielestäni parempi hahmo joskus aikaisemmilla kausilla. Nyt siitä on tullut vähän ärsyttävä tuon koko Beth-angstin takia. Minusta tuo koko Bethyl-kuvio oli ihan outo. Daryl voisi olla vaikka Bethin isä ikänsä puolesta.
Hershelin pää oli aika <3