Inhoan Seinäjokea
Miksi Seinäjoella täytyy olla aina niin katkera, ankara ja utelias (kyttäävä, juoruileva) ilmapiiri? Ei kukaan normaali ihminen halua olla tuijotusten kohteena kadulla kävellessään. Miksi Seinäjoella toljotetaan ja käyttäydytään niin tökerösti? Inhoan koko paikkaa ja aion varoittaa joka ikistä ringissäni sen lähellekin menemisestä.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Minä vihaan Jyväskylää, surullinen kaupunki.
Minä rakastan Helsinkiä.
Okei. Minä inhoan ja vihaan syvästi Vaasaa ja vaasalaisia. Toivon että se sahattaisiin irti Suomesta ja tyrkättäisiin kiinni Ruotsiin.
Onko Seinäjoki vielä huonompi kuin Oulu? Voiko edes olla?
Onko lääkitys ja terapia kohdallaan? Nämä musta tuntuu, että minua tuijotetaan ja minusta puhutaan pahaa -ilmiöt, kun ovat yleensä ihan oman pään sisällä ja sama toistuu valitettavasti seuraavallakin paikkakunnalla. Seinäjoella ei ole yhtään sen kummempaa kuin muissakaan keskikokoisissa kaupungeissa. Paljon on nykyään muualta muuttaneita, opiskelijoita ja jopa hui ulkomaalaistaustaisiakin löytyy. SEAMK sai amk-kyselyssä juuri huippuarvostelut opiskeljioilta. Jos olisi aivan perse paikka, luulisi että olisi toisin.
Kaunishan tuo keskusta ei ole ollut koskaan, nyt yritetään epätoivoisesti tehdä siitä jotain tornitalometropolia, että tuntuisi vähän enemmän kaupungilta ja muistuttaisi Vaasaa...😉. Hyvä, että vanhat röttelöt on poistettu katukuvasta mutta ei tämä kerrostaloviidakkokaan oikein silmää miellytä. Toki eihän täällä keskustan takia asuta ja harva siellä keskustassakaan asuu saati edes käy, perheet kuitenkin asuu omakotitaloissa vähän kauempana. Elämä on varsin työ -@ perhekeskeistä ja liikunta- ja ulkoilumahdollisuudet on erinomaiset ja se vetää monia puoleensa.
Itse olen asunut mm. Oulussa ja Tampereella ja Tampereen lähikulmilla, nyt yli 10 v. Seinäjoella. Aivan hyvin on pärjätty ja tykätään asua täällä. Arkielämän helppous ja luonto on ne vetovoimatekijät täällä.
Seinäjoella on sikala keskellä kaupunkia. P....a haisoo. Assjoki on kaikkien junttiloiden äiti.