Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko puhutte seksin aikana?

Vierailija
20.03.2015 |

Olen välillä miettinyt puhunko liikaa seksin aikana. Olen ujo ja silloin puhun hermostuksissani, vaikka muuten olen avoin kokeilemaan seksissä kaikenlaista. :) Eli otsikossa kysymys (ja voi kertoa myös mistä, vain asennon vaihtamiset jne. vai missä raja kulkee...).

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parilla sanalla voi säätää termostaatista lisää kuumaa, jos siltä tuntuu. Hyvin on toiminut.

2/8 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne aina päivän kuulumisia käydään läpi,  siinä on sopivasti aikaa turista niitä ja näitä, viimeksi puhuttiin mun 100 vuotiaasta mummosta kuinka hän voi. Joskus mies juo kaljaa samalla ja lukee päivän savonsanomia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/8 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="pikkuinka" time="20.03.2015 klo 17:28"]

Kyllä ne aina päivän kuulumisia käydään läpi,  siinä on sopivasti aikaa turista niitä ja näitä, viimeksi puhuttiin mun 100 vuotiaasta mummosta kuinka hän voi. Joskus mies juo kaljaa samalla ja lukee päivän savonsanomia... Sitten hän kysäsee aina että olisko se siinä johon vastaan että vois olla, jonka jälkeen hän aina laukeaa, samalla vapisevalla äänellä pyytää jumalalta siunausta:D

Vierailija
4/8 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappavan hiljasta. En uskalla sanoa mitään ettei miehen keskittyminen herpaannu. Haluaissin puhua tuhmia mutten kehtaa koska mies on niin ujo. :')

Vierailija
5/8 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eukko sanoo ensiksi, että eiköhän tämä jo riitäkin. Ja minä sitten aktin loppupuolella että rööööööh.

Vierailija
6/8 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs olet valmis kokeilemaan seksissä?

Vierailija
7/8 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No arvasin jotenkin, että tällaisia huumorivastauksia tulee...hah ha... :) Vai, että Savon sanomia... :) Pitäisköhän munkin kaivaa Hesari esiin ja lukea sitä samalla, niin en pälpättäisi liikaa? :) Ja numerolle 7 tiedoksi, että vähän kaikenlaista ;)
Kertokaa lisää puhumiskäyttäytymisestänne...
Ujo AP

Vierailija
8/8 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat puhuu asennonvaihdosta, jos joku tuntuu hyvältä ja pari kehua saattaa tulla puolin toisin.

Välillä käskytän miestä tai puhun tuhmia, mutta nämäkin vain parin lauseen reploja. Olen myös huomannut kiroilevani paljon orgasmin lähentyessä ja koitan päästä tästä tavasta eroon. Vaikka mies ei ole valittanut, hän tuskin haluaa sänkyynsä naista jonka suu käy kuin rekkakuskilla.

En osaisi olla täysin hiljaa, ei vain sopisi minulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi