Onko kissasi aloittanut jo viikonlopunvieton?
Kommentit (31)
Kaksi kollia löytyy tästä osoitteesta. Ilmeisesti työpäiväni aikana jo juhlimisen aloittaneet, koska molemmat makaavat nyt kylpyhuoneen viemärin luona mouruten pitkällään. Tullessani kotiin sentään toinen vielä hoiperteli ulko-ovelle vastaan.
Ei vielä. On aloittanut siivoamisen, imurin otti jo siivouskaapista ja patistaa minua pesemään vessan.
Pitää ryhtyä töihin, niin illasta alkaen voi ottaa rennosti.
Käski mennä minut ostaamaan kaupasta naudan sisäfilettä het, kun tulin töistä kotiin
Melko lailla. Tuolla rojottaa pehmotyynyllään tuijottamassa Matkijanärheä. Jotain perjantaiherkkua pitäis kuulemma tuoda hälle kaupasta.
Meidän kolli on jo karannut kylille
Aloitettiin viikonloppu, kissa sai uuden tuolin missä löhötä.
Jo on vaihtanut pieruverkkarit jalkaan ja linnoittautunut sohvalle röhnöttämään. Taisi sieltä äsken joku kaljatölkin sihahduskin kuulua.
Meidän kolli aloitti kiimaisen mouruamisen jo aamukuudelta että joo ja halusi rapsutuksia. Nyt se jahtaa mäyräkoiraa. Jotain mässyä pitäisi kuulemma kaupasta tuoda.
Ehdotin kissalle että jos tänä perjantaina oltaisiin ihan rauhassa kotosalla. Nyt se istuu sängyn alla murjottamassa ja mouruaa välillä.
Haastoi riitaa naapurin kollille, huuteli rumia ikkunasta ohimeneville ihmisille ja arvosteli minut, kun en ollut tuonut sitä kalleinta kissanhiekkaa kaupasta. Lupasi maanantaiaamuna, ettei enää tartu väkeviin. Saa nähdä taas, huoh
Höh, tuskin tuo on selvinnyt viime viikonlopustakaan. Cato Negroa kittaa harva se ilta minkä kerkeää.
Mun kolli aloitti jo eilen! Koko päivän mua häiriköinyt whatsappisa mouruten!
Kissani haluaa vielä käsitellä hetken auringonpimennystä, mutta eiköhän tästä pian taas viikonlopun viettoon...
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 15:34"]
Haastoi riitaa naapurin kollille, huuteli rumia ikkunasta ohimeneville ihmisille ja arvosteli minut, kun en ollut tuonut sitä kalleinta kissanhiekkaa kaupasta. Lupasi maanantaiaamuna, ettei enää tartu väkeviin. Saa nähdä taas, huoh
[/quote]
Siis viime viikonloppuna
Uhoaa että lähtee tänään rilluttelemaan. No, se on nähty monta kertaa, hän yleensä väsähtää aikaisin nukkumaan.
Ja hyvä niin, koska viime kerralla kun lähti perjantain viettoon, veti naapurin koiraa kuonoon.
Höh, häpäisi minut viime lauantai-iltana baarissa niin pahasti,että tänä viikonloppuna ei ole asiaa minnekään. Ei sille muutenkaan oo hyväksi kitata kahena päivänä viikossa kaljaa ja lähteä kiimaisten mirrien mukaan harva se ilta. Johan siinä tauditkin leviää ja aviotonta jälkikasvua syntyy, kun pitää paneskella ympäriinsä.
Kirjoittelee kauppalistaa, tässä olan yli kurkistelen; Maksapateeta ala Borley, nieriän filettä, katkarapuja tiskiltä, poron sisäfilettä, kuohukermaa, exclusive kissanhiekkaa, kissanminttua...
Minun kissani venyttelee kutsuvasti sääriään ja häärää keittiössä. Illalla peitto heiluu ja patja pölisee.
Tapellut jo itsensä verille ja mustelmille. Nyt se juo viskiä tuossa. Pullon pohja alkaa pikkuhiljaa näkyä. Huoh..
Joo, kissaystäviään kutsuu jo viikonlopunviettoon. Saa nähdä taas, minkälaista mouruamista ja miukumista tästä taas seuraa. Anna mun kaikki kestää