Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kyllästynyt joulukerjäykseen

Vierailija
12.12.2021 |

Joka kaupassa tuntuu olevan jonkun yhdistyksen keräyspiste. Tietenkin voi vaan kulkea ohi. Suurin osa meistä kaupassa käyvistä on ihan tavallista porukkaa jolla just on varaa ostaa oman perheen jouluruuat-ja lahjat.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama on kristillisissä piireissä. Jokainen kynnelle kykenevä kirkko ja lähetysjärjestö on ruinaamassa rahaa, jopa se jolle säännöllisesti kuukausilahjoitan pyytää nyt joulun verukkeella minulta lisälahjoituksia.

Vierailija
2/9 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin totta! Ja kenellä on muutenkaan käteistä mukana? Onko kerjääjillä tätä nykyä jo korttihöylät vakiovarusteina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama SPR jos ilmoittaudut vapaaehtoiseksi, alkaa postilaatikosta tulla kerjäyskirjeitä.

Vierailija
4/9 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Kun viimein on päästy Unicefin hyökkivistä feissareista, niin alkaa joulukerjääjät ahdistella kauppojen ovilla ja auloissa. Tälläinen pitäisi lailla kieltää.

Vierailija
5/9 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastusarmeijan kerjuukirje lensi meillä kaaressa roskikseen.

Vierailija
6/9 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, kohta tulee joulupadat joka kaupan eteen.

Vierailija
7/9 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei niihin suurin osa ostakaan. Itse olen osallistunut ensimmäistä kertaa ikinä, kun lapsi sai työpaikan, asuntolaina on maksettu ja yksi lisätilan vuokranmaksu loppui, kun ei enää tarvita sitä. 

Vierailija
8/9 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko teille eri yhdistyksiltä joulukortteja ja niille lasku? Roskiin meni nekin.

Vierailija
9/9 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin olis kätevä että sirutus olis ihmisillä ja sen kautta vois maksaa sopivalla summalla