Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistunut

Vierailija
20.03.2015 |

Minulla on todettu yleistynyt ahdistuneisuus häiriö.Nytkin ahdistaa lääkkeistä huolimatta.Nyt olen sairaslomalla töistä vielä kuukauden.Lääkäri on kahden viikon päästä. Lääkäri väläytti jopa kokoaika eläkkeen mahdollisuutta. Mulle se voisi olla helpottava päätös, sillä töihin musta ei taida olla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti kun nykyään täytyy johonkin "ahdistukseenkin" lääkkeitä jo ottaa. Ota itteäs niskasta kiinni ja tee joku muutos elämääsi ettei ahdistaisi!

Vierailija
2/6 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mua ahdistaa en tee töitä elättäkkää mut votun laiska"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kotiin linnoittautuminen eläkkeellä tuskin auttaa asiaa, päinvastoin

"yleistynyt ahdistuneisuus häiriö"

kaikkea ne keksii

Vierailija
4/6 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uikuttakaa sitte ku itte sairastutte.

Vierailija
5/6 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:28"]Uikuttakaa sitte ku itte sairastutte.
[/quote]
ahdistus ei mielestäni ole sairaus. Jokainen kärsii jossainvaiheessa elämäänsä ahdistuksesta, ja on todella typerää vetää siihen lääkkeitä tai jäädä sairaslomalle. Eihän se loppupeleissä mitään auta. Kannattaa mielummin tehdä jotain rakentavaa tai muuttaa elämän suuntaa jos elämä ahdistaa. Pian varmaan ruvetaan jo määräämään lääkkeitä keski-iänkriisiin.
2

Vierailija
6/6 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaikki sairastu. kyllä muakin ahisti kolmenkympin kieppeillä, mutta  psyykkasin itse itseni takaisin kartalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme