Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi ikäerosuhteissa on poikkeavampi, nuori vai vanha?

Vierailija
20.03.2015 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli ymmärsin kysymyksen oikein, niin nuoressa on "poikkeavuutta", koska on tavallisempaa pitää itseään nuorempia haluttavina kuin vanhoja.

Vierailija
2/20 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nuori vanhan kavereiden seurassa ja vanha nuoren. Useimmiten nuori, sanoisin, koska nuori voi pyöriä mukana vanhempien porukassa, mutta vanha kokemukseni mukaan harvemmin tsillailee siinä nuorisojengissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuori nainen on ikäistään kypsempi ja mies mieleltään nuorekas, niin tuskin tilanteessa on mitään poikkeavaa. Sen sijaan jos mies on huomattavasti nuorempi ja nainen on jo ohittanut vaihdevuodet, niin suhde alkaa jo ehkä helpommin herättelemään kysymyksiä.

Vierailija
4/20 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi pituuserosuhteissa on poikkeavampi?

Vierailija
5/20 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä painoerosuhteissa?

Vierailija
6/20 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:15"]

[/quote]

Arka aihe, eikö olekaan enää kivaa papan kanssa?

Vierailija
7/20 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että kumpikin ovat varmasti hieman poikkeavia, mutta olen iloinen että ovat löytäneet toisensa. Tämän siis sanon yhden tällaisen parin tuntevana. 

Vierailija
8/20 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ei kumpikaan ole mitenkään erityisen poikkeava. Muuta kuin siinä mielessä että ovat itsenäisesti ajattelevia ihmisiä, jotka ei niin kauheasti välitä siitä mitä muut pitää sopivana ja mitä muut ajattelee.

Vierailija
9/20 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se, että vanhatkin miehet/naiset haluavat nuoremman kumppanin, on ihan luonnollista, koska nuoret on kauniimipia kuin vanhat. Mutta mikä saa nuoren ihmisen valitsemaan vanhan ukon tai naisen... Ihan käsittämätöntä!

Vierailija
10/20 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän neljä may december-paria ja kaikissa niissä vanhemmat miehet ovat tavallisia, joskin arvostettuja tai menestyneitä. Naiset eivät ole kuin toiset nuoret, vaan yrittävät olla ikäistään vanhempia. Lisäksi ujostelevat ja ihailevat miehiään, mikä tuntuu kiusalliselta.

Vierailija
11/20 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:45"]

Minusta se, että vanhatkin miehet/naiset haluavat nuoremman kumppanin, on ihan luonnollista, koska nuoret on kauniimipia kuin vanhat. Mutta mikä saa nuoren ihmisen valitsemaan vanhan ukon tai naisen... Ihan käsittämätöntä!

[/quote]

Minulla on 15 vuotta vanhempi aviomies. Mikä sai valitsemaan hänet? Hänen iloinen ja vilkas olemuksensa, samanlainen huumorintaju ja ajatukset monesta tärkeästä asiasta elämässä, ja tietysti fyysinen puoleensavetävyys myös, joku sellainen "kemia" joka heti alusta asti toimi välillämme. 

Minä olin tavatessamme ehkä siinä mielessä poikkeava 19-vuotias, että olin (ja olen) luonteeltani hyvin introvertti ja rauhallinen, en ollut koskaan ollut kiinnostunut esimerkiksi juhlimisesta kuten monet ikäiseni. Minä olin sellainen kotosalla kirjoja lueskeleva nörttityttö. 

Vierailija
12/20 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuntemani vanhempi mies & nuorempi nainen -parit on sellaisia, että mies on ikäisekseen tasokas ja nainen ei ole. Sikäli varmaan win-win.

Vierailija
13/20 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:01"]

Jos nuori nainen on ikäistään kypsempi ja mies mieleltään nuorekas, niin tuskin tilanteessa on mitään poikkeavaa. Sen sijaan jos mies on huomattavasti nuorempi ja nainen on jo ohittanut vaihdevuodet, niin suhde alkaa jo ehkä helpommin herättelemään kysymyksiä.

[/quote]

Tuskin enää nykypäivänä. Ihme asenteita vieläkin.

Vierailija
14/20 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:57"]Minun tuntemani vanhempi mies & nuorempi nainen -parit on sellaisia, että mies on ikäisekseen tasokas ja nainen ei ole. Sikäli varmaan win-win.
[/quote] Saman huomannut. Sitten jos on ikäistään nuoremmannäköinen nainen, niin on usein nuoremman miehen kanssa. Osittain nämä ovat perinnöllisiä juttuja. Mun äiti on 4v vanhempi kuin isäni ja itsellänikin on monet suhteet ollut 4-5 vuotta nuorempaan mieheen.

Vierailija
15/20 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorimies ja vanhanainen( hunningolla) & jo pillukarvatkin harmaat ja osittain pälvikaljuuntuneet ! Kysyy huumorintajua ja buranaa ettei iske migreeni ja masennus :) jonka tässä tapauksessa kyllä ymmärtäisin =D ! Niin ei siis millään pahalla vain karu fakta !

Vierailija
16/20 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:15"]

[/quote]

Puhutaanko tässä nyt ihmisen vai sladdin pituudesta?

Vierailija
17/20 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:57"]

Minun tuntemani vanhempi mies & nuorempi nainen -parit on sellaisia, että mies on ikäisekseen tasokas ja nainen ei ole. Sikäli varmaan win-win.

[/quote]

Me varmaan oltiin tavallaan tuollainen pari, ainakin ulkomaailman silmissä. Minä tosiaan olin sellainen "ruma" (tai ulkonäöstä piittaamaton) nörttityttö, ja mies kivan näköinen ja hyvää työuraa tekemässä (ei tosin mikään rikas varsinaisesti). Ei minusta varmasti ikäiseni olisi olleet kiinnostuneitakaaan, paitsi ehkä joku  nörttipoika, jonka tyyppisistä taas en itse piitannut. Itse asiassa ajattelin, että en koskaan mene naimisiin enkä hanki lapsia, koska koin itseni jotenkin niin sukupuolettomaksi että tuntui vieraalta kaikki ajatus seksuaalisuhteesta. Mutta niin kävi että tuli tutustuttua sympaattiseen mieheen ja päädyttyä siihen, että tuon kanssa on niin helppo ja mukava olla oma itsensä, että eipä se ajatus avioliitosta ja lapsistakaan enää tunnukaan ahdistavalta. 

t. 12

Vierailija
18/20 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:57"]

[/quote]

Hmm, olisikohan kysymyksessä ennemminkin miehen paksu lompakko. Tunnen tällasia tapauksia

Vierailija
19/20 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa edes?

1. Jotain vanhaa lehmää jonka mies lähti nuoremman matkaan.
2. Jotain finninaama-kynäniskaa joka ei niitä luokan hottiksia saanut kun nämä kiinnostuivat vanhemmista, karismaattisemmista ja miehekkäämmistä.

3. Jotain wt-tyyppiä joka yrittää ylentää itsensä muita alentamalla. Kuuluu samaan sarjaan kuin ala-astelaisten kiusaaminen hammasraudoista.

Joka tapauksessa, säälittäviä ihmisiä nämä "ihmettelijät". Tehkää omasta elämästänne onnellista niin ei tarvitse ainoita kiksejä saada muiden haukkumisesta.

Vierailija
20/20 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up