Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa minua löytämään paikkani

Vierailija
12.12.2021 |

Työelämässä. Olen nuori nainen jolla on asperger-diagnoosi, mikä saatu aikuisiällä. Tätä ennen olen opiskellut paljon psykologiaa ja ihmisiä muutenkin, niin en siis ole mitenkään toivoton ihmisten kanssa, vaan usein pidetty herttaisena ja lämpimänä, jos minuun on tutustuttu yhtään pintapuolista paremmin. Olen empaattinen ja kiinnostunut ihmisyydestä. En vain osaa näyttää asioita ulospäin. Mutta olen hyvä kommunikoimaan kaksin. Mutta uuvun muiden kanssa liikaa olemisesta enkä kestä ilkeitä tai kovia työkavereita.

Kärsin sosiaalisten tilanteiden pelosta, jos tilanteeseen liittyy useampia ihmisiä. En voi esiintyä, ellei esitys ole tiukan asiakeskeinen ja yleisö tuttu. Kaikkein mieluiten tekisin etäpainotteista työtä.

Mitä alaa suosittelisit minulle? Voisitko kuvailla vähän, että miksi? :) Minua kiinnostaa mikä tahansa mikä sopisi piirteilleni eikä uuvuttaisi minua täysin = työ jota olisi mahdollista tehdä etänä. Käytännönläheinen työ yksin ei ole minun juttu sillä esim siivoamiseen keskittymiskykyni ei riitä pitkäjänteisesti. Olen kiinnostunut asioiden teoreettisesta pohdinnasta ja ongelmien ratkaisusta muun muassa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger diagnoosia ei enää ole olemassa. Se kuulostikin niin epämääräiseltä että se poistettiin. Burgerius selittyy siis useimmiten muilla ongelmilla kuten kohdallasi tuolla sosiaalisten tilanteiden fobialla.

Vierailija
2/2 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodarit ovat kaikki enemmän tai vähemmän aspergereita. Minulle ainakin sopii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi