Ja höpö höpö. Mihinkä ne rokottamattomat hoitajat muka menisivät töihin?
Kommentit (56)
Työnantaja voi siirtää heidät tartunnanjäjittäjiksi, rokotusaikoja varaamaan yms. työhön jossa ei olla potilaskontaktissa. Ne joilla on rokote, voivat siirtyä näistä töistä potilastyöhön. Itse asiassa voikin olla onnenpotku, että on rokottamaton. Pääsee siistiin kivaan toimistotyöhön jota tehdään inhimillisesti 8-16.
Jään mielenkiinnolla seuraamaan että parantaako vai huonontaako rokotepakko terveydenhuollon tilannetta. Olen melko varma että huonontaa sekä henkilökunnan että potilaiden näkökulmasta. Hauskaa miten tällaisia asioita viedään läpi miettimättä yhtään pidemmälle. Mikähän taho meidän hallitustamme ohjailee...
Vierailija kirjoitti:
Liian hyvin on asiat, jollei rokotustaotetavain kiukuttelusyistä, ja sosiaaliturva on liian hyvä, jos tämä on taloudellisesti mahdollinen ratkaisu.
No onhan se sairaanhoitajan ansiosidonnainen paljon parempi mitä jostain siivous tai kaupankassa hommista saisi. MIelestäni täysin oikein, että kaikki nämä koronarokotteen ottamatta jättämis perusteella erotetut jäisivät lomautetuiksi ja nauttisivat valtion rahoista. Valtio tähän koko sotkuun on ylipäätään syypäänä. Aika härskiä syyllistää yksittäisiä ihmisiä ottamasta myyntiluvatonta rokotetta, ennemminkin pitäisi katsoa kokonaiskuvaa; terveesti elävä rokottamaton hoitaja on paljon pienempi riski potilaille mitä huonosti elävä rokotettu hoitaja.
Menin tehtaaseen liukuhihnalle. Palkka on parempi, sisätyö. Kukaan ei huuhdo, vaadi tai uhkaile.
Vierailija kirjoitti:
Jään mielenkiinnolla seuraamaan että parantaako vai huonontaako rokotepakko terveydenhuollon tilannetta. Olen melko varma että huonontaa sekä henkilökunnan että potilaiden näkökulmasta. Hauskaa miten tällaisia asioita viedään läpi miettimättä yhtään pidemmälle. Mikähän taho meidän hallitustamme ohjailee...
Rokotekiima, käsky tuli Eu:sta. Voi olla että tämä on toki bluffia ja jos riittävän moni saadaan tällä toimenpiteellä ottamaan rokote niin koko homma perutaan. Tämä pakottaminen ja asioiden vääristely saanut kylläkin vastavoiman myös liikkeelle ja moni huomannut koko ruljanssin älyttömyyden uudesta valosta.
Siivoojaksi kelpaa kun suorittaa hygieniapassin. Eikus perkule, senkin vaatiminen on heidän itsemääräämisoikeutta vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Siivoojaksi kelpaa kun suorittaa hygieniapassin. Eikus perkule, senkin vaatiminen on heidän itsemääräämisoikeutta vastaan.
Ottamalla koronarokotteen otat joukon tuntemattomia riskejä, kannattaa vähän miettiä miten tuo kommenttisi vanhenee jos koronarokotteilla paljastuu olevan vakavia pitkäaikaisvaikutuksia.
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan muuten, on väärin vaatia hygieniapassia!!!
Vierailija kirjoitti:
En tunne hygieniapassin sisältöä. Pitääkö sitä varten piikittää itseensä jotain aineita?
Vierailija kirjoitti:
Asun Närpiössä, olen kasvihuoneella töissä. Tämä on paljon mukavampaa ja kevyempää työtä.
Tienaatko hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Työnantaja voi siirtää heidät tartunnanjäjittäjiksi, rokotusaikoja varaamaan yms. työhön jossa ei olla potilaskontaktissa. Ne joilla on rokote, voivat siirtyä näistä töistä potilastyöhön. Itse asiassa voikin olla onnenpotku, että on rokottamaton. Pääsee siistiin kivaan toimistotyöhön jota tehdään inhimillisesti 8-16.
Olen labrassa töissä ja jatkossa ei enää tarvitse käydä potilastyössä. Eli tämä järjestely onkin ihan hyvä.
Korona loppuu kevääseen ja loppuu koronapassin käyttö. Todella typerää olisi työnantajan irtisanoa osaavia työntekijöitä, kun niitä ei ole saatavilla. Tässä on tietenkin mahdollisuus nostaa kaikkien palkkoja, kun on tarjottava rahaa, jotta saa tarvittavan ja osaavan työvoiman toiselta työnantajalta itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Minä menin K- markettiin myyjäksi. Sama palkka, paljon vähemmällä stressillä.
Eiköhän Keskollakin kohta vaadita rokotepassi, jos se on vastuullinen työnantaja. Kuten pitäisi olla.
Toivon, että omikron lopettaa tämän rokotushuuman. Rokote ei estä sen saamista ja se on kaikilla terveillä ihmisillä lievä.
Vierailija kirjoitti:
Korona loppuu kevääseen ja loppuu koronapassin käyttö. Todella typerää olisi työnantajan irtisanoa osaavia työntekijöitä, kun niitä ei ole saatavilla. Tässä on tietenkin mahdollisuus nostaa kaikkien palkkoja, kun on tarjottava rahaa, jotta saa tarvittavan ja osaavan työvoiman toiselta työnantajalta itselleen.
Eipä lopu. Passia on jatkettu 9.12. puolvuotta lisää. On voimassa 30.6. asti, kunnes taas vähän lisää ja lisää ja lisää. Ja sitten se havaitaankin niin käteväksi vähän kaikkeen, että mitä sitä suotta "hyvästä systeemistä" luopumaan. https://www.eduskunta.fi/FI/vaski/Lausunto/Sivut/PeVL_50+2021.aspx
Liian hyvin on asiat, jollei rokotustaotetavain kiukuttelusyistä, ja sosiaaliturva on liian hyvä, jos tämä on taloudellisesti mahdollinen ratkaisu.