Ja höpö höpö. Mihinkä ne rokottamattomat hoitajat muka menisivät töihin?
Kommentit (56)
Mihin ihmiset nyt yleensä menevät töihin? Jos ei koulutus riitä, niin aina voi kouluttautua.
Vierailija kirjoitti:
Minä menin IT-firmaan projektipäälliköksi. Palkka nousi mukavasti eikä kukaan kysele rokotuksista. Siisti sisätyö.
No aivan varmasti menit...
Puhelinmyyntiin tarvitaan tekijöitä.
Puhelinmyynti, siivooja, kaupan kassa
Toki myös ison firman IT-päälliköksi ilman muuta 😜
Minä menin K- markettiin myyjäksi. Sama palkka, paljon vähemmällä stressillä.
Toivottavasti pian rokottamattomille suunnattuihin sairaaloihin. Itse käyttäisin tätä palvelua!
Keräämään roskia kaduilta ja bussipysäkeiltä, koska Suomessa on ääliöitä, jotka heittävät roskat maahan.
Asun Närpiössä, olen kasvihuoneella töissä. Tämä on paljon mukavampaa ja kevyempää työtä.
Lomautusmasseille taitaa suurinosa näistä rokottamattomista päästä, työlakimiehen kanssa tästä viikonloppuna juttelin ja sanoi ettei ole mitään keinoa evätä heiltä ansiopäivärahaa jos ei ole töitä tarjota.
Ensin kouluun ja sitten vaikka minne. Meillähän oli jo ennen koronaa ongelmana, että pätevät hoitajat uudelleenkouluttautuvat muihin tehtäviin.
Samaa itkua kuin joka vuosi palkkojen kanssa. Eivät huoli muita työpaikkoja kun huomaavat ettei siellä tienaakaan tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti pian rokottamattomille suunnattuihin sairaaloihin. Itse käyttäisin tätä palvelua!
Kenties jo ihan kohta avataan ensimmäinen salaliittohörhöille suunnattu sairaala. 😂
Enkeliterapia- ja homeopatiaklinikalle.
En ajatellut mennä minnekään. Menen opiskelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä menin IT-firmaan projektipäälliköksi. Palkka nousi mukavasti eikä kukaan kysele rokotuksista. Siisti sisätyö.
Sitten heräsit ja päästit mielikuvituskissan ulos.
Itse menen yliopistoon. Toki piti jo muutenkin mennä ja rokotteet minulla on.
Prostituutiohan on edistyksellistä tietynlaisten miesten ja muutamien harhaisten "feministien" kuten Anna Kontulan mielestä. Siitä sitten vaan vapauttavaan seksityöhön.
Jos hoitaja ei halua ottaa rokotetta, luultavasti hänellä ei riitä älyä mihinkään parempiin hommiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos hoitaja ei halua ottaa rokotetta, luultavasti hänellä ei riitä älyä mihinkään parempiin hommiin.
Mitäs se sua liikuttaa onko vai ei? Vaikutat hieman katkeralta.