Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miksi EU/WHO ei hyväksy Sputnikia? Onko se oikeasti huono vai onko tämä politiikkaa?
12.12.2021 |
?
Kommentit (7)
Serbia taisi ottaa - vaikkei EU.ta olekaan, olisi kiinnostavaa kuulla jonkun muun maan kuin Venäjän kokemuksia kys. rokotteesta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pelkkää politiikkaa. Sputnik on tutkitusti tehokas arvostetut Lancet-julkaisun mukaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse olisin ottanut Sputnikin, kun täällä ei vielä rokotuksia saanut. Ei saanut. Ottaisin vieläkin kaikki eri rokotteet mitä saa.
Alue: Aihe vapaa
En ota oli mikä oli.