Minkä merkkisellä autolla ajaa kuuma mies?
Mun ihastus on nyt yövuoros, käyköhän se täällä, hihihihihihihiiii... Siltä varalta: ikävä pusihali puspus nusnus... Missä muiden kullit on tällä hetkellä? Ja itse otsikkoon, onko pakko aina olla bemari? Entä naiset? Audi? Iso gitymaasturi = milf ???
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 23:28"]Passatilla
[/quote]
Bensa vai diesel?
Oma unelmieni mies ajaa Jaguarilla, sellaisella hopeanharmaalla farmarilla. Jos taas ihan autoa katselisin enkä kuskia niinkään, olisi se ehdottomasti vanha jenkki.
Mua etoo bemukuskit, oli sit nainen tai mies. Miksei vaikka pööppeli?
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 00:16"]Mua etoo bemukuskit, oli sit nainen tai mies. Miksei vaikka pööppeli?
[/quote]
Bemarilla kyllä huono maine, mutta on se kyllä pirun hyvä ajettava.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 00:24"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 00:16"]Mua etoo bemukuskit, oli sit nainen tai mies. Miksei vaikka pööppeli? [/quote] Bemarilla kyllä huono maine, mutta on se kyllä pirun hyvä ajettava.
[/quote]
Mukuloiden mielestä...
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 00:27"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 00:24"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 00:16"]Mua etoo bemukuskit, oli sit nainen tai mies. Miksei vaikka pööppeli? [/quote] Bemarilla kyllä huono maine, mutta on se kyllä pirun hyvä ajettava.
[/quote]
Mukuloiden mielestä...
[/quote]
No jos yli kolmekymppinen on mukula niin sitten. Kymmenen vuotta vanhempi bemari lyö uudet japsit ajettavuudellaan 6-0.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 00:33"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 00:27"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 00:24"]Bemarilla kyllä huono maine, mutta on se kyllä pirun hyvä ajettava. [/quote] Mukuloiden mielestä... [/quote] No jos yli kolmekymppinen on mukula niin sitten. Kymmenen vuotta vanhempi bemari lyö uudet japsit ajettavuudellaan 6-0.
[/quote]
No olisit sanonut, mihin verrataan, kyllä minäkin sen verran annan periksi, että dexteri-toyota on hieman huonompi vaikka aika samankaltaisia muuten.
Kuuma mies kulkee fillarilla tai juosten.... aah, se atleettisen vartalon tuottaman hien tuoksu <3
Millä tahansa, kunhan sisällä ei roiku karvanoppia eikä wunderbaumia.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 23:28"]
Kyllähän se BMW pitää olla. Ja bemarikuskeilla ei todellakaan ole pieni! Kateellisten panettelua.
[/quote]
Ihan vinkkinä, jos jotakuta kutsutaan kokovartalokyrväksi, niin silloin ei oikeasti puhuta peniksen pituudesta.
Kuuma mies tai nainen ostaa autonsa järkevällä hinnalla.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 23:20"]Mun ihastus on nyt yövuoros, käyköhän se täällä, hihihihihihihiiii... Siltä varalta: ikävä pusihali puspus nusnus... Missä muiden kullit on tällä hetkellä? Ja itse otsikkoon, onko pakko aina olla bemari? Entä naiset? Audi? Iso gitymaasturi = milf ???
[/quote
Mulla on BMW.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 23:26"]
Mini tai beetle, what?
[/quote] Minusta ainoita 'kuumia' autoja, myös Fiat Italia käy. Miinusta tulee esim. Audista.
Talbot sen olla pitää!