Jouduin onnettomuudesta sairaalaan. Leikkasivat mun kalliit farkut palasiksi.
Kommentit (42)
Jospa ensin maksaisit todelliset hoitokulusi täysimääräisenä itse, niin sitten voisi olla varaa pyytää korvausta.
Vierailija kirjoitti:
Putosin hevosen selästä, jos jotakuta kiinnostaa. Nilkka leikattu ja sääriluu poikki.
Ap
Eiköhän kaikilla ratsastusta harrastavilla ole tapaturmavakuutus. Olet varmasti huolehtinut, että se kattaa myös ratsastuksen? Saakohan sieltä mahdollisesti korvausta?
Toisaalta, kukaan ei ratsasta farkuissa, joten provosi paljastui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Putosin hevosen selästä, jos jotakuta kiinnostaa. Nilkka leikattu ja sääriluu poikki.
ApMiksi ratsastit kalliit farkut jalassa?
Odotin sairaalaan kuvauksiin pääsyä kaksi vuorokautta, joten kerkesin vaihtaa housuja moneen kertaan.
Ap
Miksi minun ja muiden pitää maksaa ap:n kaltaisten mul kkujen hoito verorahoista? APn pitäisi itse kudtantaa koko hoito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotin sairaalaan kuvauksiin pääsyä kaksi vuorokautta, joten kerkesin vaihtaa housuja moneen kertaan.
Ap
Harmi, kun et kuollut, ap. Tee palvekus neille kaikille, ja t a p a itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HÄTÄ EI KATSO; IHMISHENGEN pelastaminen ei katso Vaatteisiin!
Kukaan Sairaan ja terveyden hoidon eikä Pelastustoimen Ammattilainen Pitää Tärkeämpänä pelastaa ihmishenkiä, Ja sitä ei voi ostaa mistään kaupasta Silloin , He tekevät Kaikkensa vaikka pitää repiä joku vaate auki , jotta pystyvät antamaan Ensiapua.
Noinko Sinulla on vaatekappale tärkein kuin Oma henkesi!?
Mieti vähän
Minulta murtui vasen nimetön liukastuessani. Avomurtuma ja turposi limpuksi. Päivystyksessä sahattiin mun kihla- ja vihkisormukset kappaleiksi, että päästiin lastoittamaan.
Väärin toimittu! Olisi pitänyt sahata nimetön poikki, jotta sormukset olis säilyneet vahingoittumattomina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi et riisunut housuja sairaalassa? Umpisurkea provo.
Ap:n tapauksessa olisi ollut järkevämpää leikata ap palasiksi ja pelastaa kalliit farkut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMiksi et riisunut housuja sairaalassa? Umpisurkea provo.
Ei ne multa mitään kysyny. Sanoi ettei saa liikuttaa jalkaa ja vetäs farkut palasiksi. Oli sen verta tiukka täti etten edes älynnyt pistää vastaan.
Ap
Oikeassa elämässä vakuutus korvaa ne housutkin. Tytär oli kolarissa ja vakuutus korvasi myös vaatteet ja kosmeettisen haitan nilkassa eli sen arven mikä jäi hoitojen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Oikeassa elämässä vakuutus korvaa ne housutkin. Tytär oli kolarissa ja vakuutus korvasi myös vaatteet ja kosmeettisen haitan nilkassa eli sen arven mikä jäi hoitojen jälkeen.
Mulle sanottiin ettei korvaa, koska eivät olleet jalassa kun tapaturma sattui.
Ap
33 jatkaa...siis ne housut leikattiin irti ambulanssissa. Ja ei olisi itse edes tajuttu kysellä korvauksia mutta vakuutusyhtiöstä tuli kysely jossa kyseltiin kaikki vammat ja myös vaatteille aiheutuneet vauriot.
Haasta hoitohenkilökunta oikeuteen, jos eivät muuten maksa rikottuja farkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei kukaan vedä farkkuja jalkaan jos on nilkka ja sääriluu murtunut.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain wanhat farkut työtapaturmassa bäkkii ilman kuittia.. 400€
Mitähän tässä yritettiin kertoa?
Meni farmarihousut sekä takki. Valkoiset tennaritkin ties missä.
Aika vaatteitarepivä ilta oli. Huh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotta peppu näyttäisi hyvältä komeita oriita varten.
Kuka ratsastaa hevosella farkuissa? Hommaisit treenihousut.
Miksi ratsastit kalliit farkut jalassa?