Olen aseksuaali, kysy pois?
Olen 21 -vuotias tyttö, joka ei koe ollenkaan seksuaalisia tunteita, enkä romanttisia tunteita/ajatuksia. Kysy, jos haluat.
Kommentit (5)
Kuinka kauan olet tiennyt olevasi aseksuaali? Aiontko jäädä lapsettomaksi? Haaveiletko avioliitosta aseksuaalin miehen kanssa? Oletko romanttinen vai aromanttinen aseksuaali? Ilmeisesti jälkimmäinen...Liikututko rakkauselokuvista? Tunnetko kiintymystä vastakkaisen sukupuolen edustajaa kohtaan vai mitä?
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 21:51"]Riittääkö kolminkertainen valotettu mustavalkoinenfilmi auringonpimennyksen turvlliseen katseluun?
[/quote]
En usko, suosittelen nelikertaisesti valotettua mustavalkofilmiä :)
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 21:52"]Kuinka kauan olet tiennyt olevasi aseksuaali? Aiontko jäädä lapsettomaksi? Haaveiletko avioliitosta aseksuaalin miehen kanssa? Oletko romanttinen vai aromanttinen aseksuaali? Ilmeisesti jälkimmäinen...Liikututko rakkauselokuvista? Tunnetko kiintymystä vastakkaisen sukupuolen edustajaa kohtaan vai mitä?
[/quote]
Teinistä asti olen tiennyt, luultavasti jään lapsettomaksi, sillä en pidä lapsista. En liikutu rakkauselokuvista, enkä koe romanttisia tunteita muita kohtaan.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 21:55"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 21:52"]Kuinka kauan olet tiennyt olevasi aseksuaali? Aiontko jäädä lapsettomaksi? Haaveiletko avioliitosta aseksuaalin miehen kanssa? Oletko romanttinen vai aromanttinen aseksuaali? Ilmeisesti jälkimmäinen...Liikututko rakkauselokuvista? Tunnetko kiintymystä vastakkaisen sukupuolen edustajaa kohtaan vai mitä? [/quote] Teinistä asti olen tiennyt, luultavasti jään lapsettomaksi, sillä en pidä lapsista. En liikutu rakkauselokuvista, enkä koe romanttisia tunteita muita kohtaan.
[/quote]
Pidätkö tilaasi surullisena vai näetkö siinä jotain etuja verrattuna heteroseksuaalisuuteen esimerkiksi?
Mistä luulet aseksuaalisuuden johtuvan?
Riittääkö kolminkertainen valotettu mustavalkoinenfilmi auringonpimennyksen turvlliseen katseluun?