Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei kerro tapaavansa naiskaveriaan

Vierailija
12.12.2021 |

Mitä ajattelisit, jos mies jättää kertomatta tapaamisistaan kaverinsa (naispuolisen) kanssa? Ei ole siis kyse siitä, että kukaan olisi millään lailla tilivelvollinen, vaan jos mies ihan oma-aloitteisesti yleensä aktiivisesti kertoo kaikista tekemisistään, mutta sitten selviää muualta että on jättänyt mainitsematta nämä. Sen ymmärtää ettei kaikkea koe välttämättä olennaiseksi mainita, mutta tosiaan jos kaikista muista tekemisistään kertoo ihan vapaaehtoisesti, mutta näistä ei mainitse mitään. Mulla on ollut kyseisestä naisesta vähän huonot vibat koska tiedän naisen aikanaan olleen hyvinkin ihastunut mieheeni. Mies tietää, että olen mustasukkainen hänestä. Ehkä ei siis sen takia ole kertonut. Mutta eihän se herätä luottamusta tällainenkaan. Ovat siis ainakin kerran käyneet kahvilla ja nainen on käynyt meidän kotona minun tietämättä. Minusta ihan vapaasti saa tavata kavereitaan ja haluan päästä omasta epävarmuudestani. Teenkö nyt päässäni ongelman ihan turhasta?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua ongelmia eikä pahaa mieltä sinulle siksi kokee paremmaksi olla kertomatta.

Meillä käy kylässä myös yksi kaverini, joka ei yleensä näistä käynneistä kerro naisystävälle.

Kutsuu mut ja mun miehen heille kahville silloin, kun nainen ei ole kotona. Ehkä joku päivä nainen hyväksyy.. paha mieli itselläkin tästä.

Vierailija
22/29 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkaisuus tuhoaa parisuhteen. Kerran sen helvetín kokenut ja elinikäiset arvet jäi.

Riippuu vähän miten se ilmenee ja miten sitä käsitellään. Tietty määrä mustasukkaisuutta on myös ihan tervettä eikä automaattisesti tuhoavaa. Minusta ei myöskään tässä ap:n tapauksessa kuulosta, että tunne on täysin aiheeton.

Mustasukkaisuus tervettä? Tätä en ole kyllä koskaan ymmärtänyt.

Mustasukkaisuus tunteena voi kertoa toisen olevan tärkeä. Ihan normaali tunne. Mustasukkainen käytös on sitten asia erikseen. Suhteessa näistä pitäisi pystyä puhumaan avoimesti. Aina se mustasukkaisuus ei ole vain sen mustasukkaisen henkilön ongelma, vaan kyllä toinenkin vaikuttaa käytöksellään siihen tunteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän miehellä olla naisia ystävinä, kumppani tulee aina tällä tavalla mustasukkaiseksi ja herää järkyttävä omistushalu.

Joko naiset ymmärtää että mies ja nainen ei voi/saa olla ystäviä

Vierailija
24/29 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkaisuus tuhoaa parisuhteen. Kerran sen helvetín kokenut ja elinikäiset arvet jäi.

Tiedän kyllä ja siksi haluaisin päästä siitä eroon. Minä en ikinä ole epäillyt tai syytellyt miestäni mistään ja olen muutenkin pyrkinyt pitämään epävarmuuden sisälläni. Joskus kun se kuitenkin on tullut näkyville, olen halunnut siitä keskustella. Olen toivonut, että voitaisi rakentavasti jutella näistä tunteista, mutta hän ei ota asiaa vastaan vaan hyvin helposti suuttuu ja ilmoittaa vaan, että vika on minussa. Ap

Jos suuttuu puolison asiallisista keskusteluyrityksistä ja huolesta, ON salattavaa.

Oma exäni pahastui aina, jos otin esille hänen naispuolisen ystävänsä. Ei ole mitään, hän on niin paljon minua nuorempi, on ystävä, mitä sinä nyt tästä jauhat, edellinenkin tyttöystävä pahastui tästä ihan suotta kun mitään ei ole tapahtunut, höpö höpö jne.

No, kummasti vaan vaihtoi lennosta minut tähän ystävättäreen muutaman kuukauden päästä. Muuttivat asumaankin saman katon alle pikavauhdilla.

Minulla itselläni on miespuolisia ystäviä, joita ei piilotella eikä salailla.

Vierailija
25/29 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
26/29 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kyllä ja siksi haluaisin päästä siitä eroon. Minä en ikinä ole epäillyt tai syytellyt miestäni mistään ja olen muutenkin pyrkinyt pitämään epävarmuuden sisälläni. Joskus kun se kuitenkin on tullut näkyville, olen halunnut siitä keskustella. Olen toivonut, että voitaisi rakentavasti jutella näistä tunteista, mutta hän ei ota asiaa vastaan vaan hyvin helposti suuttuu ja ilmoittaa vaan, että vika on minussa. Ap

suuttuu helposti ja vika on sinussa, kun puhutaan mustasukkaisuudestasi, hmm...

joo, ikävä kyllä selvä peli. ei he - miehesi ja tämä nainen - taida todellakaan kahvitella, kun näkevät toisiaan.

Vierailija
27/29 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kyllä mustasukkaisia huh! Ihan kaikki kuorossa laulaa ettei miehellä voi olla naisia kavereina. Toisin päin kun sanoisi olisi sovinistisika.

Vierailija
28/29 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on kyllä mustasukkaisia huh! Ihan kaikki kuorossa laulaa ettei miehellä voi olla naisia kavereina. Toisin päin kun sanoisi olisi sovinistisika.

Tässä ei nyt tainnut olla siitä kyse

Vierailija
29/29 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos suuttuu puolison asiallisista keskusteluyrityksistä ja huolesta, ON salattavaa.

Oma exäni pahastui aina, jos otin esille hänen naispuolisen ystävänsä. Ei ole mitään, hän on niin paljon minua nuorempi, on ystävä, mitä sinä nyt tästä jauhat, edellinenkin tyttöystävä pahastui tästä ihan suotta kun mitään ei ole tapahtunut, höpö höpö jne.

No, kummasti vaan vaihtoi lennosta minut tähän ystävättäreen muutaman kuukauden päästä. Muuttivat asumaankin saman katon alle pikavauhdilla.

Minulla itselläni on miespuolisia ystäviä, joita ei piilotella eikä salailla.

Kyllä nämä tapaukset tiedetään, naisen vaisto on tarkka.