Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olenko lesbo jos tykkään opiskelukaveristani?

Vierailija
19.03.2015 |

aloin joku aika sitten opiskelemaan uutta alaa aikuispuolella. opiskelu on ihan pala kakkua, ei ongelmia sen suhteen. MUTTA. olen jostain syystä alkanut tuntemaan ihastumisen tunteita yhtä naisopiskelijaa kohtaan. kun näen hänet, kiihdyn ja innostun ja haluan olla lähellä. ja siis en todellakaan ole lesbo! jo vuosia olen asunut avoliitossa ihanan miehen kanssa, jota rakastan ja jonka kanssa minun on hyvä olla. mietin josko meidän yhteiselomme on liian helppoa? ja siksi piti mennä "ihastumaan" naiseen? kun tietää ettei kehtaisi/uskaltaisi/haluaisi oikeasti mitään lesbonuoleskelua.

onko kellään vastaavia kokemuksia?

yritän olla tekemättä mitään ihastukselle, mutta väkisinkin tekee mieli olla lähellä ja jutella ja tehdä kaikki mahdolliset ryhmätyöt yhdessä. ja sitten kun kiihtyy niin haluaa tietysti peitellä sitä ettei kukaan huomaa, varsinkaan se ihastuksen kohde! niin tulee välillä käyttäydyttyä aika tylysti ja ... no jotenkin omituisesti. on ihan mahdotonta yrittää käyttäytyä normaalisti. joko hengaan hänen kanssa tai annan selvästi ymmärtää ettei koko ihminen voisi vähempää kiinnostaa. huoh, kunnon teiniongelmat minulla, aikuisella ihmisellä....

vähän sekin polttelee kun vaikuttaa siltä, että tämä nainen on myös kiinnostunut minusta. ainakin jotenkin. kuulemma hänellä on poikaystävä, mutta jotenkin olen saanut päähäni, että hänkin haluaisi tehdä asioita minun kanssani ja etsii seuraani yms. mietin myös mahtaako vaikuttaa, kun hänellä on aika matala ääni, jolla hän puhuu.... ehkä olen kroppani kautta jotenkin alitajuisesti erehtynyt luulemaan häntä mieheksi? en tiedä.

auttakaa kiltit...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaista apua vailla tässä siis oltiin? 

Vierailija
2/6 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sairastumassa lesbouteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi seksuaalisuus on vähän niinkuin veteen piirretty viiva. Mun elämänkokemuksen perusteella uskallan väittää, että suurin osa ihmisistä liikkuu ns. harmaalla alueella eli ovat biseksuaaleja. Harvat kuuluvat kumpaankaan ääripäähän eli ovat jyrkästi homoja tai lesboja vs. heteroita. Ihastus ja seukkaaminen tai sänkyjutut on kaikki eri asioita. Tee niinkuin oikealta tuntuu ja kuuntele sydäntä.

Vierailija
4/6 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet biseksuaali. Varmaan suurin osa ihmisistä on, se ei ole vaarallista. .

Itse en ole koskaan ollut naiseen ihastunut, mieheen olen. Olen kuitenkin halunnut ystävystyä niin naisten kuin miestenkin kanssa, koska ovat olleet hyviä tyyppejä joilla on mielenkiintoiset jutut. Synkata voi jonkun kanssa ilman seksuaalista jännitettäkin. Siinä on selkeä ero.

Vierailija
5/6 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olenko lesbo?" "En todellakaan ole lesbo!" Huoh, joo moi... >>>

Vierailija
6/6 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet. ja tyhmäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi