Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain Kokoomus tarjosi markkinakahvia!

Vierailija
04.03.2015 |

Käytiin työkaverin kanssa kuukausimarkkinoilla "jälkiruokakahvilla". Paikalla oli eri puolueiden kojuja ja telttoja, monella kahvit näkyvästi esillä. Vaan ei tarjottu Vasemmistoliiton, Vihreiden, Keskustan tai SDP:n kojulla, yksikään ehdokas ei jututtanut ja tuntui, että oli tultu johonkin sisäänpäinkääntyneiden bileisiin. Kokoomuksella oli toisenlainen meininki, siellä ojennettiin heti kahvikuppia ja kyseltiin, millä mielellä kohti vaaleja. Ehdokkaatkin tervehtivät, vaikka juttukavereita riitti ilman meitäkin.

Ja ihan tavis toppatakkikansaa, pienipalkkaisia virastomyyriä ollaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin Joensuussa torilla lauantaina joku viikko takaperin. Taisi olla ystävänpäivä ? Oli jokin vaalikampanjoinnin avaus. Kävelykadulla vain demarinuoret tarjosi suklaasuukon. Persut oli omalla kojullaan, just sisäpiirissä jutteli oikein äkäisen ja vakavan näköisinä. Karkkikippo oli yhdellä käsissä kojun kulmalla eikä ollut huomaavinaankaan vaikka melkein kosketin naista ja mun 8-11 v lapset katsoivat tarkkaan. Sama oli vihreillä ja myös keskustapuolueella, kokoomuksella kahvi- ja soppatarjoiluineen. Ei puhettakaan että kukaan olisi tullut tarjoamaan mitään. Ei edes puoluelehtisiä tmv.

Suututti niin paljon että käveltiin sama reitti takaisin tosi hitaasti. Ei mitään kontaktia! Kuitenkin meitä äänestysikäisiä oli mies ja minä.

Sama oli Joen yössä elokuussa, tosi tympäntyneen oloista, keskenään juttelevaa porukkaa vaaliteltoilla. Joista persut olivat kaikkein vihaisimman oloisia.

Vierailija
2/6 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Kokoomus. Saa mun ääneni, kuten aina ennenkin. Puolue, joka tekee, eikä inise puskasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vassarikojulle päinvastoin pitää viedä jotain. Ps. kannattaa pyörähtää sellaisessa turkki päällä jos kaapista löytyy ;)

Vierailija
4/6 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus: muka-trendikäs, lässynlää hyvinvointivaltioskeida-aivopesua, rikkaimmille kaikki loputkin massit-paskaa. Jos olisin pomona isossa firmassa, maistattaisin yt:ssä omaa lääkettään.

Vierailija
5/6 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on juntteja. Niiltä ei onnistu small talk.

Vierailija
6/6 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 23:19"]

Kokoomus: muka-trendikäs, lässynlää hyvinvointivaltioskeida-aivopesua, rikkaimmille kaikki loputkin massit-paskaa. Jos olisin pomona isossa firmassa, maistattaisin yt:ssä omaa lääkettään.

[/quote]

Tuolla asenteella todennäköisesti ajaisit firman konkurssiin ennen kuin mitään YT:itä tarvitsisi edes järjestää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi