Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokeiluhaluttomuus?

Vierailija
12.12.2021 |

Tuntuu, että täällä rynnätään kilpaa selittämään, miksi joku on pervoa tai miksi joku on saastaista. Miksi ette suostu kokeilemaan.

Haluaisin itse mieheni kanssa kastella meidät sellaisella liukkaalla geelillä kylppärissä toki. Niin, että olemme täysin "limassa". Hän ei suostu, eikä kerro syytä. Liukasta seksiähän se olisi.

Kertokaa tarkemmat syyt, miksi "vanilja" on se ainoa oikea.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ainoa oikea todellakaan. Itsekin olin harrastanut pelkästään vaniljaseksiä koko 10v suhteeni ajan. "Riettainta" oli takaapäin nainti niin että olin kontillani. Sitten tuli ero ja aloin seurustelemaan uudestaan, mutta tämä miespä otti puheeksi jo ennen ensimmäistä naintikertaa seksifantasiat ja kertoi ensin omansa, jonka jälkeen tietty pyysi minua kertomaan omani.

Meillä homma natsasi lähes 100%, sillä hän sanoi että hänen kaikkein eniten haaveilemansa fantasia olisi se että saisi sitoa seksikkäästi (hepeneisiin) pukeutuneen naisen käsistä ja jaloista avuttomaksi sänkyyn ja saisi hoidella (nuolla, vibrata, naida, sormettaa) häntä koko illan. Minä taas olin fantasioinut tulevani väkisin otetuksi, joten tämä sopi minulle oikein mainiosti. Nälkä on vähän kasvanut syödessä ja nyt on hankittu varmaan 2000€:lla välineita ja hepeneitä. Seksi on mitä ihaninta ja tottakai onhan meillä välillä sitä vaniljaseksiäkin, mutta jos toinen haluaa niin aina on suostuttu (molemmin puolin) leikkimään vähän irstaammin.

Eli ehkä sinunkin kannattaisi kysyä mikä on toisen osapuolen fantasia ja vaikka arvotte sitten kumpi toteutetaan ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän