Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka maksaa koronaan sairastuneen tehohoidossa olevan yksinäisen laskut?

Vierailija
12.12.2021 |

Miten ne oikeasti hoidetaan...

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin.

Vierailija
2/20 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen yksinäisen pitäisi tehdä edunvalvonta valtuutus, että joku luotettava henkilö hoitaa asioitasi, kun itse olet toimintakyvytön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalan sosiaalityöntekijä ottaa hoitaakseen

Vierailija
4/20 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä kukaan maksa. Tuossa tilanteessa menee helposti luottotiedot jne.

Vierailija
5/20 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Eikä tarvitse olla just koronaan sairastunut vaan muissakin tilanteissa (esim onnettomuudet tai vakavat sairaskohtaukset) sairaalan sosiaalityöntekijä huolehtii asioista. 

Vierailija
6/20 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Eikä tarvitse olla just koronaan sairastunut vaan muissakin tilanteissa (esim onnettomuudet tai vakavat sairaskohtaukset) sairaalan sosiaalityöntekijä huolehtii asioista. 

Hoitaa lemmikit hoitolaan ym jos sellaistakin tarvetta. 

Vierailija
7/20 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä. Tartuntatudin hoidosta ei tule laskua.

Vierailija
8/20 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ota. Itse jouduin aikoinaan sairaalaan ja sosiaalityöntekijä jankutti vaan, että saan samat rahat kuin muutkin, vaikka en saanut mistään mitään, mitkä ihmeen "samat rahat kuin muutkin", hänen palkkansako? Ei auttanut hakemaan mitään rahoja mistään, eikä maksamaan mitään ja jankutti vaan, että minun pitää mennä toivuttuani ratsastamaan, kun hänkin ratsastaa.

Ei auttanut järjestämään yhtä ainoaa käytännön asiaa. Kehuskeli vielä, että ei ole edes ylioppilas, mutta on hyvillä suhteillaan päässyt töihin, missä on nyt ihan oikea terapeutti, vaikka ovessa luki, että sosiaalityöntekijä. 

Jos makaat tajuttomana teholla, ei kukaan hoida oikeasti asioitasi.

Vierailija
9/20 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä. Juoksee ihmisillä muita laskuja koko ajan ja tehohoidossa ja sen jälkihoidossa voidaan olla viikkoja, kuukausia

Vierailija
10/20 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muut laskut kyllä juoksee ihan normaalisti.

Vierailija
11/20 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ota. Itse jouduin aikoinaan sairaalaan ja sosiaalityöntekijä jankutti vaan, että saan samat rahat kuin muutkin, vaikka en saanut mistään mitään, mitkä ihmeen "samat rahat kuin muutkin", hänen palkkansako? Ei auttanut hakemaan mitään rahoja mistään, eikä maksamaan mitään ja jankutti vaan, että minun pitää mennä toivuttuani ratsastamaan, kun hänkin ratsastaa.

Ei auttanut järjestämään yhtä ainoaa käytännön asiaa. Kehuskeli vielä, että ei ole edes ylioppilas, mutta on hyvillä suhteillaan päässyt töihin, missä on nyt ihan oikea terapeutti, vaikka ovessa luki, että sosiaalityöntekijä. 

Joko puhut puutaheinää tai olet joutunut valesosiaalityöntekijän uhriksi sillä sairaalassa ei menetellä näin.

Vierailija
12/20 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hän tietysti maksaa ne, kun palaa kotiinsa. Maksumuistutukset pitää selvittää jos niitä tulee ja eiköhän tuo tehohoito kelpaa syyksi kaikille laskuttajille.

Vierailija
13/20 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen yksinäisen pitäisi tehdä edunvalvonta valtuutus, että joku luotettava henkilö hoitaa asioitasi, kun itse olet toimintakyvytön.

Tämä on totta. Ei se sairaalan sosiaalityöntekijä kenenkään lehtitilauksia katkaise.

Vierailija
14/20 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ole kuullut suoraveloituksesta tai e-laskusta?

Vierailija
15/20 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet törmännyt surkeaan työntekijään. Niitä on joka alalla. Valitettavasti.

Vierailija
16/20 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukahan nyt oli tyhmä, kun ei ymmärtänyt edes mitä tarkoitettiin?

Vierailija
17/20 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, niitä siinä ehtiikin järjestelemään.  Katsos on vielä sekin että jotkut tiukoilla elävät joutuvat jonglööraamaan laskujen maksamisen kanssa, jolloin homma on vähän hankalampaa.

Ja sinäkö se sähläät e-laskujesi kanssa siellä teholla?

Vierailija
18/20 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen sopii maksujärjestelyistä kun palaa kotiinsa tervehtyneenä. Jos kuolee, niin laskut menee kuolinpesän varoista päältä.

Vierailija
19/20 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monenko kuukauden juoksevien kulujen käteisiä makuutat käyttötilillä?

Minulla ainakin ensimmäiseksi pitäisi jonkun siirtää sijoitustililtä rahaa käyttötilille, mutta jos en ole siirtämässä niin alkavat elaskut kimpoilla tilin tyhjyyden vuoksi jossain kohtaa.

Vierailija
20/20 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monenko kuukauden juoksevien kulujen käteisiä makuutat käyttötilillä?

Minulla ainakin ensimmäiseksi pitäisi jonkun siirtää sijoitustililtä rahaa käyttötilille, mutta jos en ole siirtämässä niin alkavat elaskut kimpoilla tilin tyhjyyden vuoksi jossain kohtaa.

No sitten sä vaikka huomispäivänä alat järjestää asioitasi niin että ne rahat tulee siirrettyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi