Hitto kun p******
No tässä tälläinen pikkujoulukrapulapäivän positiivinen ongelma. Jalkoväli märkänä ja miehiä (tai naisia) ei lähimaillakaan. 🤯
Kommentit (10)
Itseäkin panettaa niin, että kulli on kun pesismaila. Ajattelin vähän safkailla ja sen jälkeen vois vähän hyväillä pahimmat kiimat pois.
Jos oot mun naapuri, niin tervetuloa. Pimputa vaan ovikelloa, ja kun avaan oven, niin vedä heti mun housut nilkkoihin ja ala nuolemaan tikkaria.
Just nyt olis mukavaa, kun jokin miesjoukko soittas ovikelloa ja panis mut tainnoksiin..
Vierailija kirjoitti:
Just nyt olis mukavaa, kun jokin miesjoukko soittas ovikelloa ja panis mut tainnoksiin..
No mikä ettei. Tultaisiin joukko lihaksikkaita miehiä (itse mukaan lukien). Nussittais sua oikein hyvin ja lopuks lennätettäis ihanasti mällit pitkin sun kroppaa ja kasvoja :)
Uuuh.. fantasioissa aina vähintään 3 miestä ottaa mut, laukeaa sisääni monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Uuuh.. fantasioissa aina vähintään 3 miestä ottaa mut, laukeaa sisääni monta kertaa.
Ahaa, eli pitää sisään tulla monta kertaa. Sopiihan se jos siitä nautit eniten. Toivottavasti meidän mällääminen sun sisään saa sutkin laukeamaan tosi kovaa.
Sama, mutta olen saamassa tänään kun suostun sub naiseksi. Eli sidontaleikkejä illalla tiedossa ja on siinä sekin hyvä puoli että sessio kestää pitkään 🥰
Vierailija kirjoitti:
Sama, mutta olen saamassa tänään kun suostun sub naiseksi. Eli sidontaleikkejä illalla tiedossa ja on siinä sekin hyvä puoli että sessio kestää pitkään 🥰
Ei tartte alapeukuttaa jos "sido minut ota minut" leikit ei kiinnosta.
Sama!