Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Vielä ei ole lasten aika" 27v

Vierailija
19.03.2015 |

http://www.iltalehti.fi/viihde/2015031919379271_vi.shtml

Siis eikö tuossa iässä juurikin pitäisi viimeistään aloittaa lasten tekeminen?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei aio edes hankkia, mutta ei vaan halua kertoa sitä?

Vierailija
2/15 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sitten?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hittoako se sulle tai kenellekään muullekaan kuuluu?

Vierailija
4/15 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin ahdistaa tää nyky-yhteiskunta, kun tuntuu että joka suunnasta patistetaan hankkimaan lapsia ja menemään naimisiin jo kakskymppisenä.. Ei kaikki halua lapsia niin aikaisin, kaikki eivät ollenkaan. 

Vierailija
5/15 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kuulu muille, milloin joku aikoo tai haluaa lisääntyä. Jokaisen oma päätös.

Vierailija
6/15 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, 50-luku soitti. Haluaa asenteensa takas.

Vierailija
7/15 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole korrektia sanoa "vittuako se sulle kuuluu", joten on tapana sanoa " ei ole vielä lasten aika".

T. Samaa vastausta 27-vuotiaana käyttänyt

Vierailija
8/15 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika sentään...kyllähän lapsen voi hankkia reippaasti yli kolmekymppisenäkin, ei 27 oo mikään vanha! Ja parempi että ei hanki lasta jos ei ole vielä valmis, tai jos ei tiedä onko koskaan valmis.

Itse en tajua, miksi lapset pitäisi tehdä niin hemmetin nuorena, kaikille kun se lapsiperhearki ei ole itsestäänselvä elämänvalinta, johon ryhdytään suoraan ammattikoulusta päästyä!

Vierailija
9/15 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, mä ajattelisin noin, jos joku sanoisi 36-vuotiaana noin :D 27 on vielä nuori, ja elää parhaita vuosiaan, miksi sellainen aika pitäisi käyttää lapsiin - jos siihen ei jotain polttavaa tarvetta tunne.

Vierailija
10/15 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vielä ei ole lasten aika" = "Vielä ei tunnu siltä, että haluaisin lapsia".

Olen 39, ja minustakin tuntuu, ettei vielä(kään) ole lasten aika!

Vierailija
11/15 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ehtii hyvin hankkia paljon myöhemminkin. Kun mä olen 27 niin tiedän jo nyt ett opiskelut ovat silloin pahasti kesken ja jos joku kysyy silloin lapsista niin varmasti vastaan samoin. Parempi käydä koulut loppuun ja päästä työelämässä edes jonkinmoiseen alkuun.

Vierailija
12/15 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toisten ihmisten lastentekeminen kiinnostaa äitejä niin paljon? Siis joitain äitejä, ei kaikkia. Ei voi mitään että se kuulostaa siltä, että oma elämä on jossain määrin pettymys,  jossa ehkä ainoa hyvä asia on ne lapset, ja se puretaan sitten kyttäämällä ja arvostelemalla muiden tekemisiä. Koska olen itsekin harrastanut sitä, ja todennut ettei se johda mihinkään, niin kannattaisi oikeasti miettiä miksi oma elämä kusee- muita arvostelemalla se ei ainakaan parane.

Vierailija
13/15 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usko olevani valmis äidiksi niin kauan kuin olen alle 30 v.

Vierailija
14/15 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on tuossa vaiheessa tavoittelemassa vakipaikkaa tai vakiinnuttamassa asemaansa työpaikalla. Itse tein pätkätöitä ja halusin alan työkokemusta ennen lapsia. Tilanne muuttui reilussa vuodessa mutta sitä en tiennyt 27-vuotiaana.

Vierailija
15/15 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten ei ole vielä lasten aika. Miks kaikkien pitäis lisääntyä? Vanhemmuuteen vaaditaan muutakin kuin toimivat sukusolut. Kaikilla ei siihen halua tai kykyä ole, ja joidenkin olisi ollut parempi jättää lapset tekemättä kun ei sitä halua nimenomaan siihen vanhemmuuteen ole. -23v äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän