Pidätkö Hesen tai Macin hampurilaisista?
Kommentit (24)
Pidän. Molemmista. Erityisesti Hesen, ovat niin muhevan majoneesisia.
En ja en.
minun suosikki on Burger King.
Ylipainoisten moskaruokaa. Pysyn kaukana sellaisista.
Tykkään Hesen kala- ja kanahampurilaisista.
Tykkään molemmista, Hesen majoneesi etenkin on herkkua
Macin juusto ilman mausetita menee jees, Hesen kanasalaatti on jees, BK;n ranskikset ovat jees.
Eli en käy usein missään noissa :)
En tiedä. Olen syönyt vain mäkkärillä joskus kauan sitten kerran. Minulle käy hampparista ihan kotona halvalla tehty.
Hesen hampparit ylipäätään mehukkaampia. Majoneesi ainakin vaikuttaa asiaan.
Mäkkärin ihan joo, Hesen en niinkään. Burger Kingissä on hyvät hampurilaiset, mutta huonon olon niistä saa! Silti ovat sen arvoiset pari kertaa vuodessa.
Työmatkoilla syön aina yksikseni hampurilaispaikoissa, koska muuten joutuu syömään ravintoloissa. Se vain on niin nopeaa, kätevää ja hyvää.
En. Ihmeellistä miten niinkin maukkaasta ruuasta kuin hampurilainen saa väännettyä niin mauttomia esimerkkejä. Hesen ruoka on kuin pahvia söisi, eikä niillä ole mitään yritystä mihinkään. Ilmeisesti heille riittää, että mahdollisimman harva maistaa mitään, mistä ei pidä. Mäkkärissä ollaan joskus yrittävinään niillä kausituotteilla, mutta hädin tuskin välttäväksi nekin jäävät. Pitäisiköhän jonkun kertoa niille, että mausteet on keksitty.
Rakastan mäkkärin euron juustoja...
En ole käynyt Hesburgerissa sen jälkeen kun vaihtoivat ulkomaiseen lihaan, enkä käy muuallakaan...
Mcfeast ja quarterpounder ovat hyviä
Käyn vaan mäkissa sen harvan kerran kun käyn.
Kyllä vaan ja viikottain tulee syötyä.
Mäkkärissä hyvät ranskalaiset, Hesellä ei. Mäkkärin majoneesit on kuraa, Hesen ei. Mäkkärissä paremmin maustetut hampurilaiset, Hesellä kuitenkin parempia, kiitos majoneesin.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 18:33"]
Rakastan mäkkärin euron juustoja...
[/quote]
Jep, euron juustot on parhaita!
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 18:26"]Hesen hampparit ylipäätään mehukkaampia. Majoneesi ainakin vaikuttaa asiaan.
[/quote]siksi ne onkin ällöjä. Bicmac on tosi hyvä. Ei liian rasvainen ja erityisen maukas.
Joskus aikoinaan kun söin, niin mcfeast oli hyvää. Sekä kummankin paikan kana-ateriat on jees. Ja tottakai mäkkärin ranskalaiset.
Mutjoo, ei ole tullut käytyä vuosiin.