Eilen työpaikan pikkujoulut. Eräs mies valitti minulle liittoaan. Nyt tuli WhatsApp-viestiä tältä mieheltä
siinä hän pahoitteli avautumistaan ja samaan hengenvetoon kirjoittaa, että rohkaistuu nyt pyytämään minua kahville töiden jälkeen. Hän on siis naimisissa!! Mutta jotain ongelmia. Tekisi mieli ottaa yhteyttä siihen vaimoon nyt...
Kommentit (114)
Aika ahdistavan heteronormatiivisuutta olettaa apn olevan hetero ja nainen.
Lähde kahville miehen vaimon kanssa.
Ongelma helposti ratkaistu, kun vastaat ystävällisesti että ei kiitos.
Kenenkään liittoihin ei pidä sekaantua, miten sellainen voi edes tulla mieleen että ottaisi vaimoon yhteyttä. Huh huh.
Niin hän pyysi sinua kahville, ei kosinut.
Vierailija kirjoitti:
Kivat fiilikset varmaan sen jälkeen työpaikalla, kun menet vaimolle kertomaan. Vaikea tilanne.
No eiköhän se vaivaantuneisuus tule jo ihan ehdotuksesta johon ei suostuta. Jos ei, niin jo on paukapää ukko
Minä olen varovainen, naapurissa on asunut pariskunta jos pidemmän aikaa. Mies puhelias, vaimolla kuulolaite. Nyt mies oli yksin liikkellä ja ulko-oven avattuaan alkoi puhua turvallisuudesta, ollut aikanaan turvallisuualalla. Tuumasi, että pitäisikö meidän vaihtaa puhlinnumeroita, jos sattuu jotain asuvat seinän takana. Sanoin vain, että jos vaikka tulipalo talossa tai muuta vakavaa, kannattaa soittaa 112. Tuumasi että onhan se niinkin. Mietin mitäpä vaimo jos olisin antanut miehelleen puhelinnumeroni.
Vihjaisin äijälle, että jos hänessä ei ole miestä edes yhdelle naiselle, miten kuvittelee rahkeidensa riittävän kahdelle.
Ainahan kahvilla voi käydä ilman sitoumuksia.
Vierailija kirjoitti:
Aika ahdistavan heteronormatiivisuutta olettaa apn olevan hetero ja nainen.
Onko sillä jotain merkitystä? Meillä ei töissä tuollaista käytöstä suvaita, oli sitten tekijä mies/nainen ja kohde mies/nainen.
Pirkko Pitkänen
Se on miehesi työkaveri Sirpa tässä.
Niin?
Miehesi puhui pikkujouluissa teidän liitosta ja tänään hän pyysi käytöstään anteeksi ja kutsui kahville.
Niin?
???
Vierailija kirjoitti:
Mies testaa josko irtoaisi.
Liiton tilasta sinulla on vain miehen versio.
Jos mies sanoo että liitto on huono, se on huono.
Naisethan sanovat itsekin kuinka toinen osapuoli ei kuuntele tai huomaa selviä merkkejä. Ei se "pettäminen" tai ero koskaan puskista tule.
Sano ettei se avautuminen niin haittaa mutta jospa keskittyisit sen liittosi korjaamiseen nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vihjaisin äijälle, että jos hänessä ei ole miestä edes yhdelle naiselle, miten kuvittelee rahkeidensa riittävän kahdelle.
Mielenkiintoista
Vierailija kirjoitti:
Kivat fiilikset varmaan sen jälkeen työpaikalla, kun menet vaimolle kertomaan. Vaikea tilanne.
Kivat fiilikset työpaikalla sen jälkeen, kun menet työkaveriasi lähentelemään. *örp*
Vierailija kirjoitti:
Niin hän pyysi sinua kahville, ei kosinut.
Näillä naisilla on kovat luulot itsestään. Tulee mieleen ne kassat ja muut jotka selittää että miehet luulevat hymyn olevan kutsu coitukseen.
ap: mies voi kaivata juttuseuraa ja sinä vaikutit henkilöltä jonka kanssa on helppo keskustella. Älä kuvittele mitään sen enempää.
Mieshän sinua kahville pyytää, eikä se vaimo.
Luulen, että haluaa ihan vaan jutella, kun itse on vaikea selvittää aivojen solmuja. Hyvä, kun puhuu.
Älä rupea romantiikkaa kuvittelemaan vaan ole kaveri.
Toki, jos kuvittelet muuta, niin jätä menemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivat fiilikset työpaikalla sen jälkeen, kun menet työkaveriasi lähentelemään. *örp*
Lähentelemään?
Nyt lähti fantasiat laukalle taas mammoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen voi pistää humalan piikkiin.
Ei tuossa mitään ole sellaista mistä pitäisi kenellekään ilmoittaa. Kahvi nyt on vain kahvi.
Kohteliasta on myös vastata viesteihin, kun työkaveri on kyseessä. Itse vastaisin.
”Mielelläni olin kuuntelijana. Toivottavasti sait siitä ideoita parannuskeinoiksi avioliittosi tilanteeseen. Itse pidän aviolupausta tärkeänä ja koen, että kaikki keinot kannattaa käyttää sen pelastamiseksi. Kahvittelua töiden jälkeen en näe hyvänä ideana, mutta ehkä kahviautomaatilla törmätään!