Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen työpaikan pikkujoulut. Eräs mies valitti minulle liittoaan. Nyt tuli WhatsApp-viestiä tältä mieheltä

Vierailija
12.12.2021 |

siinä hän pahoitteli avautumistaan ja samaan hengenvetoon kirjoittaa, että rohkaistuu nyt pyytämään minua kahville töiden jälkeen. Hän on siis naimisissa!! Mutta jotain ongelmia. Tekisi mieli ottaa yhteyttä siihen vaimoon nyt...

Kommentit (114)

Vierailija
1/114 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ihmeellistä. Ressukka, joka yrittää paeta liitosta toiseen liittoon, kun yksin oleminen pelottaa. Näitä tyyppejä olen itse ja kaverini kohdanneet vaikka kuinka monta.

Vierailija
2/114 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan vastaisit että ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/114 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo äijä.

Vierailija
4/114 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisit kerran pesää

Vierailija
5/114 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies testaa josko irtoaisi.

Liiton tilasta sinulla on vain miehen versio.

Vierailija
6/114 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levitä nyt reites niin pääsee äijä päästämään räkäsen naurun.

Vierailija
7/114 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä vaan vastaamatta. 

Onko kellään oikeasti hyviä kokemuksia kumppanille ilmoittamisesta? Itse pelkäisin, että minua aletaan syyttää jostain, että yritän saada miestä itselleni. Jättäisin tuon tekemättä. Eiköhän mies hiljaisista pakeista hermostuneena ja nolostuneena paljasta käytöksellään, että jotain on pielessä.

Vierailija
8/114 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt rupea sotkeentumaan mihinkään. Sano vaan, että et lähde mihinkään juttuihin hänen kanssaan ja siinäpä se. 

Vierailija
9/114 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna laittaisin sille miehelle viestin että kiitos mutta ei kiitos kahvittelukutsusta, en halua sekaantua kenenkään varattuun ja että toivon että saisivat vaimonsa kanssa suhteen toimimaan.

Vierailija
10/114 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ole työkaverillesi rehellinen ja kerro että olet naisiin päin?

Aika törkeää kun toinen avautuu parisuhteensa tilasta ja sä isket vaimoon kiinni kuin sika limppuun

HÄPEÄISIT!

Vierailija
11/114 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä vaan vastaamatta. 

Onko kellään oikeasti hyviä kokemuksia kumppanille ilmoittamisesta? Itse pelkäisin, että minua aletaan syyttää jostain, että yritän saada miestä itselleni. Jättäisin tuon tekemättä. Eiköhän mies hiljaisista pakeista hermostuneena ja nolostuneena paljasta käytöksellään, että jotain on pielessä.

Ilmoittaisin kumppanille vain, jos tuntisin hänet itse. Muuten en puuttuisi tilanteeseen mitenkään ja kanssakäyminen tuon miehen kanssa minimiin, vain työasioihin.

Vierailija
12/114 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä selkeät ohjeet ahdistelun kohteeksi joutuneelle. Tuo on törkeää käytöstä.

Vierailija
13/114 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä miehelle paljaat kiviajat

Vierailija
14/114 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä vaan vastaamatta. 

Hear, hear.

Vieraissa käyvä ukkomies puhuu..

Vierailija
15/114 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käynyt joskus vähän samoin. Harmitti sen vaimon puolesta, oli vielä raskaana. Tää raskaus selvis mulle tosin vasta myöhemmin, järkytti kahta enemmän.

En kertonut vaimolle mitään. Miehelle vastailin ystävällisesti mutta napakasti, ettei välillemme voi syntyä mitään, en nyt sanamuotoa enää muista.

Oli itellä jotenkin ihan tyhmä olo, olin pitänyt miestä fiksuna tyyppinä, kohdellut ystävällisesti, mies oli kokenut käytökseni flirttinä.

Pääasia että ap annat nyt ymmärtää, ettet ole kiinnostunut. Ehkä mies tajuaa kuinka typerästi käyttäytyy.

Vierailija
16/114 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan sotkeudu toisten avioliittoon ilmoittamalla vaimolle. Et tunne vaimoa etkä tiedä yhtään, mikä tilanne oikeasti on, sinulla on vain miehen kertomus. Ilmoittamalla vaimolle voit joutua keskelle kauheaa sotkua ja jopa syytetyksi varatun miehen iskemisestä. Eri asia on, jos ystävän mies tekisi näin, mutta älä sotkeudu tuntemattomien asioihin. 

Itse en vastaisi miehelle mitään, mutta voithan vastata kohteliaasti vain ei kiitos, ja sen jälkeen ei mitään. 

Vierailija
17/114 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilee annatko. Et anna edes ymmärtää. Ignooraat koko tyypin. Jos tulee jotain hönkimään toteat ettei kiinnosta.

Vierailija
18/114 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujouluissa tehnyt testin 3/4 pettää. Varmaan useampikin, mutta työpaikallani vain neljä pantavan näköistä miestä.

Vierailija
19/114 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettäisin takaisin vaimolle puhumaan liiton tilasta sen sijaan, että antaisin tämän miehen valittaa siitä ympäri kyliä. 

Vierailija
20/114 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on töissä selkeät ohjeet ahdistelun kohteeksi joutuneelle. Tuo on törkeää käytöstä.

Kuvauksessa ei ole ahdistelua ensinkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi