Muilla ongelmia Osuupankin tunnuksilla tunnistautumisen kanssa?
Koko viikonloppuna ei ole toiminut. Onko muilla samaa vikaa?
Kommentit (18)
JOo, oli ainakin eilen tuota ongelmaa.
Verkkopankki ainakin toimi aamupäivällä normaalisti.
Ei ole toiminut eilen eikä tänään. Olen yrittänyt ostaa bussilippua Matkahuollon verkkokaupasta, ja kun yritän siirtyä maksamaan OP:n tililtä, tulee "tuntematon virhe" tai OP:n ilmoitus: "Katko palvelun käytössä, pahoittelemme. Teemme parhaillaan huoltotöitä palvelussa. Pahoittelemme katkon aiheuttamaa häiriötä. Katkon aikana voit asioida osoitteessa op.fi."
Jos huoltotyöt kestävät useita vuorokausia, niin olisi reilua varoittaa siitä etukäteen.
OP:lla ongelmia tosiaan ja kokeilin sitten maksaa verkkokauppatilausta s-pankin kautta, ei toiminut sekään (ei tule tekstiviestivahvistusta -- s-pankki kun välillä tekstiviestivahvistuksen tunnuslukutaulukon kanssa)
OP verkkopankki toimii mutta ainakin paytrail välitys systeemi ei pääse OP:hen, vika on joko OP:ssä tai paytrailissä
Vierailija kirjoitti:
Ei ole toiminut eilen eikä tänään. Olen yrittänyt ostaa bussilippua Matkahuollon verkkokaupasta, ja kun yritän siirtyä maksamaan OP:n tililtä, tulee "tuntematon virhe" tai OP:n ilmoitus: "Katko palvelun käytössä, pahoittelemme. Teemme parhaillaan huoltotöitä palvelussa. Pahoittelemme katkon aiheuttamaa häiriötä. Katkon aikana voit asioida osoitteessa op.fi."
Jos huoltotyöt kestävät useita vuorokausia, niin olisi reilua varoittaa siitä etukäteen.
Nyt huoltokatkotiedote on vaihtunut muotoon
"Virheellinen pyyntö
Virheellinen client_id"
Huomasin että tekstiviestivahvistusta ei tule. Autoin läheistä maksamaan laskuja ja hänellä on se tunnuslukulista.
Mulla on kolmen eri pankin kortit. Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin että tekstiviestivahvistusta ei tule. Autoin läheistä maksamaan laskuja ja hänellä on se tunnuslukulista.
Tuli aamupäivällä ainakin kun maksoin itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Virheellinen pyyntö
Virheellinen client_id"
Ja äsken OP arpoi sivun
"503 Service Unavailable"
Hieman ottaa päähän, kun olen kaksi päivää yrittänyt ostaa yhtä bussilippua. Täytyy kai vaihtaa pankkia.
Hah hah hah haa eli ihan oikein teille idiooteille jotka ovat käyttäytymisellään "äänestäneet" tälläisen systeemin käyttöön :-D :-D :-D
Käteisen käyttäjä ikuisesti kirjoitti:
Hah hah hah haa eli ihan oikein teille idiooteille jotka ovat käyttäytymisellään "äänestäneet" tälläisen systeemin käyttöön :-D :-D :-D
Millä tavalla kirjaudut käteisellä Kelan sivuille tai Omakantaan?
Vierailija kirjoitti:
Käteisen käyttäjä ikuisesti kirjoitti:
Millä tavalla kirjaudut käteisellä Kelan sivuille tai Omakantaan?
Ei ole tarvetta käyttää KELAa tai omakantaa verkon kautta joten ei kinostele pätkääkään :D
Ilmoita pankkiin ongelmistasi. Eivät ne vauva-sivulta ongelmailmoituksia ehdi päivystyksessä lukea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Virheellinen pyyntö
Virheellinen client_id"
Ja äsken OP arpoi sivun
"503 Service Unavailable"
Hieman ottaa päähän, kun olen kaksi päivää yrittänyt ostaa yhtä bussilippua. Täytyy kai vaihtaa pankkia.
Putinistit protestoivat palvelunestohyökkäyksellä Suomen hävittäjähankintapäätöstä vastaan.
Just maksoin postipaketin lähettämisen ilman ongelmia.
Mulla toimii ainakin op:n mobiiliavain ihan hyvin. Ja eilen meni myös yksi paytrail- maksu ongelmitta läpi.
Joo, ei saa maksettua verkkokaupan tilausta Klarnan kautta kun op ei yhdistä tilille. Pistää pikku hiljaa jo v*#*&taan tämä touhu...