Miksi Tampereella on hirveän näköistä porukkaa verrattuna Helsinkiin?
Ei niiku Helsingissä oo sirkuksesta karanneen näköstä porukkaa niin kun vaikka Tampereella. Helsingissä ollaan siistejä ja hyvännäköisiä, tyylikkäitä. Tampereella ollaan hirveän ylipainoisia, naisilla vihreät hiukset ja sivut siilinä, käytetään rumaa nahkatakkia ja naama on aivan variksenpelätin.
Kommentit (8)
Tää on tyäläiskaupunki. Ei täällä paree pukeutua liian hianosti, ettei vaan luulla, että sää oot muka olevinas jotain. Ei kato pirä tehrä ittestään numeroo.
Olen Tampereella asuva nainen, enkä sovi kuvaukseesi. Olen muuttanut tänne Turusta ja täytyy sanoa, että Tampereella kaikki tuntuu olevan tasa-arvoisesti samaa massaa ja vaatteilla koreilua katsotaan pahalla. Asiassa voi nähdä sekä hyviä tai huonoja puolia. Itse pidän siitä, ettei elintasoeroja hirveästi ilmaista vaatteilla, eikä ihmisiä syrjitä köyhältä haiskahtavan pukeutumisen takia - voi mennä rentona ulos ovesta ainakin tämän asian takia. Joskus toki kaipaan niitä Turun trendipellejä, mutta en silti muuttaisi sen takia takaisin Turkuun. Tampereella kaikki muut asiat ovat paremmin kuin Turussa.
Vitone o iha oikeessa, ei täällä pirä alkaa parempaa leikkimää. Sevverta mun kyllä pitää noista hesalasista sanoo, että ne ne vasta on ernomasia kekkeruuseja.
t. 4
Helsingissä ollaan myös "ruskettuneempia". Kuka sitten mistäkin tykkää.
Upea provo. Muuta sanottavaa en edes keksi.