Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni teistä kärsii runsaasta valkovuodosta?

Vierailija
12.12.2021 |

Olen jo alku teini iästä kärsinyt runsaasta valkovuodosta. Ihan normia ollu mulle aina. Ei oo mitään vialla, on vaan runsasta. Näin on gynekin todennut tutkimuksissa. Nuoresta asti oon käyttäny pikkuhousunsuojia koska itseäni ärsyttää olla kokoajan "märkänä" suojan vaihtaminen usein päivän aikana auttaa tuohon tunteeseen. Ärsyttää vaan kun aina pitää olla suoja pöksyissä jos haluaa pitää housut "kuivana"

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen ruokavalio sinulla on? Jätä ainakin ensin alkoholi, suklaa, kahvi, vehnä ja sokeri pois. 

Jätä tämä ihan oikesti auttaa. Ette tiedäkään kuinka paljon ruokavalio voi vaikuttaa hormonitasapainoon. 

Vierailija
22/23 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla väheni valkovuoto kun lopetin pillereiden käytön. Työpäivän ajan pidän pikkuhousunsuojaa mutta heti kotona veks ilmeisesti alakerta tykkää hyvästä ilmankierrosta, suosittelen siis tätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten jos valkovuoto tuppaa tosi usein olemaan runsasta (mutta kirkasta), ei oo kutinaa, kirvelyä..eikä tulehduksiakaan. Tympii kulkea pikkuhousunsuoja pöksyissä joka päivä. Vai onko se vaan sitten niin, että toiset on..öö..mehuisampia kuin toiset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme