Työpaikan pikkujoulut ja morkkis.. Miksi pitää juoda niin paljon että muisti menee..
Perjantaina oli pikkujoulut ja olin niin kauheassa humalassa että ihan pelottaa men huomenna töihin. Hävettää ihan älyttömästi. En muista mitä kaikkea olen tehnyt mutta ainakin pussailin miespuolista kollegaa ja haluaisin useampaa muutakin miestä. Höpötin ihan kaikkea älytöntä. Ja siis olen naimisissa ja kolmen lapsen äiti ja käyttäydyn näin.. otan alkoholia ehkä 3 kertaa vuodessa ja sitten käy näin. Naimisissa oleva ihminen pussailee ja halailee toisia miehiä pikkujouluissa, miten noloa..
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
En kuitenkaan onneksi ole ketään pannut. Ap
Et tietenkään kun olet nainen. Tai voihan naisetkin seksilelulla panna.
Et sentään pissiny housuus niinku meillä yks toimiston neiti pikkujouluissa, kun pääsi vähän liikaan vauhtiin. Kumma miten se oli seuraavalla viikolla monta päivää saikulla, ennen kuin palasi töihin ja oli toimistolla hyvinkin hiljainen ja vältteleväinen monen päivän ajan, ei edes ruokalassa näkyny häntä pariin viikkoon. Kaikki tiesimme, mutta kukaan ei sanonut mitään. Ihan suotta nolosteli, sattuuhan noita.
Jättäisin kertomatta miehelle, jos se ei tunne ketään sun työkaveria eikä ole riskiä, että viettäisi joskus aikaa niiden kanssa.
Kärvistele toi asia rauhassa oman pään sisällä. Pääset yli siitä, kun hyväksyt, että näin nyt sattui käymään. Jokaisella meillä on muistoja jotka mieleen yhtäkkiä tullessa laittaa puistatuksen ja häpeän tunteen.
Jos sulla on ok liitto miehesi kanssa, niin älä pilaa sitä kertomalla. Toi on loppupeleissä aika pieni juttu.
Tiedän tyypin: lapsiperheen äiti pääsee harvemmin illanviettoon, ja vetää sitten överit. Jälki ei ole kaunista katseltavaa.
Onneksi et ole tehnyt mitään peruuttamatonta, joten voit ihan hyvin mennä töihin. Pikkujoulujen jälkeen tapahtumille naureskelu on ihan normaalia. Se menee ohi. Miehelle ei kannata kertoa, pahoittaa vain suotta mielensä, ja rupeaa epäilemään kaikenlaista. Ensi vuonna otat sitten rauhallisemmin, tai jätät koko pippalot väliin.
Harvemmin tulee kaduttua sitä, jos joihinkin ryyppäjäisiin ei osallistu. Päinvastaista tapahtuu huomattavasti useammin.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tyypin: lapsiperheen äiti pääsee harvemmin illanviettoon, ja vetää sitten överit. Jälki ei ole kaunista katseltavaa.
Onneksi et ole tehnyt mitään peruuttamatonta, joten voit ihan hyvin mennä töihin. Pikkujoulujen jälkeen tapahtumille naureskelu on ihan normaalia. Se menee ohi. Miehelle ei kannata kertoa, pahoittaa vain suotta mielensä, ja rupeaa epäilemään kaikenlaista. Ensi vuonna otat sitten rauhallisemmin, tai jätät koko pippalot väliin.
Harvemmin tulee kaduttua sitä, jos joihinkin ryyppäjäisiin ei osallistu. Päinvastaista tapahtuu huomattavasti useammin.
Jep, juuri tuollainen lapsiperheen äiti minä olen. Harvoin tulee mitään juotua niin sit menee överiksi🙈 No toivon ainakin että en ole mitään peruuttamatonta tehnyt, en kai, mutta hävettää kun ei muista mitä on tehnyt. Ap
Ei varmaan unikaan tule kun pelottaa mennä aamulla töihin.. ap
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan unikaan tule kun pelottaa mennä aamulla töihin.. ap
Höpsistä, jos työpaikkakiusaaminen ei ole muuten teillä tapana niin ei kukaan nosta asiaa edes esille, pikkujouluista puhutaan korkeintaan yleisellä tasolla. Se on ihan selvää että jos sinne kannetaan reppukaupalla viinaa niin kaikenlaista voi sattua kenelle tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, juuri tuollainen lapsiperheen äiti minä olen. Harvoin tulee mitään juotua niin sit menee överiksi🙈 No toivon ainakin että en ole mitään peruuttamatonta tehnyt, en kai, mutta hävettää kun ei muista mitä on tehnyt. Ap
No jos et muista mitä olet tehnyt, todennäköisesti olet tehnyt paljon pahempaa kuin vaan halaillut työkaverimiehiä. Stripannut tanssilattialla, oksentanut tuoppiin, sammunut esimerkiksi. Mutta ei syytä huoleen, kännissä siellä on muutkin olleet ja kaikki morkkistelevat vain omia tempauksiaan, eivät mieti muiden tekemisiä.
Pikkujouluissa törttöily vähän niin kuin kuuluu elämään.
Kaksi työpäivää takana.. Tuntuu että kaikki naispuoliset katsoo tosi kummeksuen ja välttelevät minua ja minun kanssani juttelua, mutta sitten taas useampi miespuolinen kysellyt että miten meni loppu ilta ja sanovat että mukava ilta oli yms. Mitähän tästä voisi päätellä?🤔 kun en kehtaa kysymäänkään mennä että mitä kaikkea olen tehnyt.. Ap
Amatöörit. Tää on syy miksi en käy ulkona pikkujoulujen aikaan. Kaikki viinaan ja ihmisiin tottumattomat hilluu kerran vuodessa irrallaan ja nolaavat itsensä ja nolostuttavat muita. Pariskunnat tappelevat mustasukkaisuuksissaan ja sinkut yrittävät pokata kaikkia. Hirveään itkuhumalaan tullaan jo kahdesta lasillisesta kun ei ole totuttu alkoholiin.
Ehkä yhtä pahoja on Juhannus kaupungissa ja Uusi Vuosi. "Nyt on pakko juhlia!!!"
Äh. Ship happens. Noita sattuu. Jos mitään tuon vakavampaa ei ole tapahtunut, voi asian antaa ihan hyvin olla.
Ja kukaan ei muista, mitä siellä pikkujouluissa on höpötetty.
Vierailija kirjoitti:
Äh. Ship happens. Noita sattuu. Jos mitään tuon vakavampaa ei ole tapahtunut, voi asian antaa ihan hyvin olla.
Ja kukaan ei muista, mitä siellä pikkujouluissa on höpötetty.
No näinhän sitä pitäisi yrittää ajatella. Mutta kun tuntuu että ne muiden työntekijöiden katseet kertoo paljon..
Ap
Normikauraa ja tuntuu irrottelu onnistuneen. Jos ei tuon kummmpaa tapahtunut niin hyvin voit ukkoas infota, että tuli hiukan irroteltua, mutta pikkarit pysy taatusti jalassa koko ajan..
Mun on pakko myöntää, että minä sorruin. Hyvin meni alkuviikon, mutta nyt lähti juoru liikkeelle. Luultiin ettei jääty kiinni. Hävettää.
Sama. Niin hirveä hävetys ja morkkis.
Itse kertoisin mun miehelle kun tiedän, että olisi mun tukena ja tsemppaisi morkkiksen yli. Eli kaikki riippuu siitä millainen sun mies on..
Mutta noin muuten, peruskauraa. Kaikkia hävettää oma käytös pikkujoulujen jälkeen, kuuluu pelin henkeen kun ikää tulee. Mua nykyään hävettää vaikka mitään muuta en olisi tehnyt kuin istunut pöydässä juttelemassa muiden kanssa. Sen takia.en alkoa enää juuri käytäkään, ei kiva olotila.
Mitä jeesustelette. Kuulostaa siltä, että on ollu vauhdikas ilta. Ja niinhän pikkujoulut pitääkin olla. Ei kukaan tuomoista naureskele. Ihmiset ymmärtää hauskanpidon. Sinun morkkis on ihan turha. Ja kun muisti hämärtyy, kuvittelet mitä kaikkea olet voinut tehdä. Ja morkkis pahenee vaikka et olisi tehnyt. Jos olisis joskus pikkujoulut niin ehdottomasti tuollaisia ihmisiä kuin ap mukaan sinne. Yhden oluen ihmiset voi istua iltansa vaikka kirkossa. Ei sellaisia kukaan halua mukaan juhliin.
No voit lohduttautua sillä, että naiset on yleensäkin tosi helppoja kun ne juo alkoholia
Nyrkkisääntö pikkujouluihin: maksimissaan yksi olut tunnissa ja kolmen tunnin päästä kotiin. Sekoilu on joskus kivaa mutta ne kannattaa tehdä kaveriporukassa eikä työpaikalla.