Hieroja pyysi riisumaan pikkuhousut
Päijät-Hämeen käräjäoikeus käsitteli eilen keskiviikkona tapausta, jossa kolme naista syyttää hierojaa kunnianloukkauksesta. Syyttäjän mukaan hieroja pyysi naisia riisumaan pikkuhousut, hieroi heidän pakaransa ja kosketteli intiimialueet. Tapaukset ovat viime vuodelta.
Mies myöntää hieroneensa kolmen naisasiakkaansa pakarat, mutta kiistää riisuttaneensa heitä ja kosketelleensa rintoja ja sukuelimiä. Naisten mukaan hän hieroi pakarat aina polvitaipeeseen saakka. Naiset olivat hakeneet apua selkäongelmiinsa ja ostaneet kokovartalohieronnan.
Naiset olivat käyneet hieronnassa useamman kerran, ja hieroja oli tullut aina vain rohkeammaksi. Naiset kertoivat, etteivät tienneet, mitä hierontaan kuuluu.
Kommentit (13)
Mulle kelpaisi tuommoinen hieroja!
:)
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:04"]
Mulle kelpaisi tuommoinen hieroja! :)
[/quote]
Minulle ei. Minusta olisi ällöttävää, jos joku limainen äijä alkaisi hieroa jalkoväliä, kun pyydän selkähierontaa. Seksi seksinä ja hieronta hierontana.
Toki ymmärrän, jos sinulle on aivan sama, kenen kourat siellä jalkojen välissä lipsuttaa, mutta itse haluan kyllä valita, kunka pipariani hieroo
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:06"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:04"]
[/quote]
Minulle ei. Minusta olisi ällöttävää, jos joku limainen äijä alkaisi hieroa jalkoväliä, kun pyydän selkähierontaa. Seksi seksinä ja hieronta hierontana.
Toki ymmärrän, jos sinulle on aivan sama, kenen kourat siellä jalkojen välissä lipsuttaa, mutta itse haluan kyllä valita, kunka pipariani hieroo
[/quote]
Kyseessä ei ollut selkähieronta vaan kokovartalohieronta.
[/quote]
Naisille pitäisi olla oma thai-hieronta.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:06"]
[/quote]
[/quote]
Sulta ei kysytä mielipidettä haluatko vai et.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:06"]
[/quote]
[/quote]
Mutta jos hieroja olisi nuori komea atleetti, niin sitten se toki olisi ok.
"Naiset olivat käyneet hieronnassa useamman kerran, ja hieroja oli tullut aina vain rohkeammaksi. Naiset kertoivat, etteivät tienneet, mitä hierontaan kuuluu."
Just joo
Kyllä tuota hierojaa voisi rangaista, jos katsotaan että on toiminut sopimattomasti.
Näille naisille pitäisi opettaa sanomaan "ei", mutta unohtaa mitkään rahakorvaukset. Ovat käyneet saman miehen käpälöitävänä useamman kerran!
41v m
No just joo. Onhan hieroja toiminut väärin, mutta tuossa lukee "naiset olivat käyneet hieronnassa useamman kerran". Kuka idiootti menee tuollaiselle hierojalla uudestaan ja nostaa sitten syytteen. Tosi uskottavaa.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:36"]
No just joo. Onhan hieroja toiminut väärin, mutta tuossa lukee "naiset olivat käyneet hieronnassa useamman kerran". Kuka idiootti menee tuollaiselle hierojalla uudestaan ja nostaa sitten syytteen. Tosi uskottavaa.
[/quote]
Sitten kun nainen oli kyllästynyt hierojamieheen, niin hän päätti ottaa hänestä loputkin irti, eli rahat. Vähän kuin avioero.
Up