Kolmet treffit viikonloppuna
Miten tässä näin kävi? Tuli sovittua kolmen eri henkilön kanssa treffit peräkkäisille päiville. Tämä ei voi mennä kovin hyvin sillä jokaiseen tuskin pystyy keskittymään täysillä, kun ajatus vaihtoehdoista on liian lähellä.
Olen silti tyytyväinen, sillä pitkän, eroon päättyneen parisuhteen jälkeen olen taas valmis tapaamaan uusia ihmisiä. Ja onhan tämä mahdollisuus.
Kommentit (9)
Oot aika panokone.
Miten paikat kestää?
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 11:12"]
Mitä kautta tulee tuollainen määrä osumia?
[/quote]
Yhdet kaverin järjestämät, toiset viime viikonloppuna ulkona tapaamani tyypin kanssa ja kolmannet on Tinderistä. En olisi halunnut tavata heitä näin lähekkäin, mutta aikatauluongelmien vuoksi kävi näin. Enää en kehtaa perua treffejä.
Treffit järkänneelle kaverillenikaan en voi kertoa tätä kummallista tilannetta. Pitäisi minua varmaan petollisena.
ap
Kuulostaa hyvältä. Ei tule liikaa paineita yksille treffeille.
Kiva, saat ainakin vertailtua niitä hyvin:p
Ei tuossa ole mitään väärää, varsinkin jos et ole deittaillut ketään vielä pitkään.
Pidä hauskaa!:)
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 11:40"]
Kiva, saat ainakin vertailtua niitä hyvin:p Ei tuossa ole mitään väärää, varsinkin jos et ole deittaillut ketään vielä pitkään. Pidä hauskaa!:)
[/quote]
Kiitos! :)
ap
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 11:15"]
Oot aika panokone.
Miten paikat kestää?
[/quote]
Harrastatko sinä jokaisilla treffeillä seksiä? Minä en.
Ja paikat kestää ihan hyvin seksin harrastamisen kolmena peräkkäisenä päivänä poikaystävän tai aviomiehen kanssa, miksei siis kolmen eri miehen?
Minulla oli tänään treffit ja huomenna toisen tyypin kanssa. Loppuviikosta näen vielä sitä tämänpäiväistä uudelleen. En tunne tekeväni kauhean väärin, koska seksiä ei ole kuvioissa.
Mitä kautta tulee tuollainen määrä osumia?