Eläinlääkäriopiskelijat riisuivat kalenteria varten
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Minulla alkoi seisomaan.
Minulla ei, olisivat riisuneet enemmän.
Olivatko kaksin kalenterin kanssa? Aika rohkeaa. Itsekin kerran riisuin niin, että almanakka oli paikalla. Seinäkalenterin kanssa en vielä ole tohtinut kokeilla... En toisaalta ole eläinlääkäriopiskelijakaan.
Olihan siinä treenattuja miehiä ilman paitaa.
Niin kulunutta! Tuo amatöörien nakukalenterit kova juttu joskus 20 vuotta sitten mutta nyt totaalisen blääh, nähty ja koettu.
Kuka oikeesti lähtee tällasiin enää? Eikö tuo nyt oo supernoloa! Luulis ell-opiskelijoiden olevan sieltä fiksummasta päästä, mut ilmeisesti se matikan ja fysiikan osaaminen ei takaa älyä kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Oliko isot perät?
Passelinpulskia, nuoria naisia aah...
Vierailija kirjoitti:
Niin kulunutta! Tuo amatöörien nakukalenterit kova juttu joskus 20 vuotta sitten mutta nyt totaalisen blääh, nähty ja koettu.
Niinpä. Tekisivät ennemmin vaikka kalenterin jossa on realistisia kuvia eläinlääkärin työstä. Tyyliin käsivarsi olkapäätä myöten lehmän perseessä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Tekisivät ennemmin vaikka kalenterin jossa on realistisia kuvia eläinlääkärin työstä. Tyyliin käsivarsi olkapäätä myöten lehmän perseessä jne.
Tai sitten ihan vaan kuvia pieneläinklinikalta tai jotain. Väsynyttä ja epä-älyllistä tämä jokaikisen ainainen nakuilu. Ja tosiaan metoo:t ja kaikki. Yliopisto-opiskelijoilta olisi odottanut enemmän, mutta kuten joku jo totesikin, ei luonnontieteiden hallitseminen takaa selvästi vielä mitään.
kalenterissa olevat eivät ole sen näköisiä että kehtaisin katsella
Esineellistävät ensin itsensä ja älähtävät heti jos joku setämies heittää ylikehun
Vaatekaapin oveen jos ei vessaan??
Luin vain otsikon iltapäivälehdestä ja ihmettelin. Mielestäni ei sopivaa eläinlääkäriopiskelijan arvolle. Mutta ehkä haluavat laskea sitä.
Hyvällä maulla tehty, kun katoin. Ja tuotto menee hyvään tarkoitukseen.
Tykkään myös teemasta, Suomen alkuperäiset eläinrodut.
Minulla alkoi seisomaan.