Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottavaa, herpes huulessa,

Vierailija
19.03.2015 |

millä sen saa nopeimmin pois? Menen apteekkiin, antakaa vinkkejä! Mulla on hyvin harvoin tämä ongelma, nyt sairastin influenssan ja sen takia varmaan herpes aktivoitui.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhi useasti päivässä desinfiointiaineeseen kastetulla topsipuikolla. Mikään lääkemömmö ei toimi yhtä hyvin.

T. Herpes aktiivisena nyt

Vierailija
2/10 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii blistex huulirasva paremmin kuin mikään muu oikea voide ym. Ja vähän ällöä mutta mä puhkasen ne rakkulat, puhdistan ja tungen sitä huulirasvaa siihen reilusti. Kirvelee jonkun verran mutta toimii, mulla lähtee huuliherpes noin pois päivässä parissa. Ja näin olen toiminut yli 15 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yhdellä exällä oli herpes, ei onneks tarttunut muhun. Kyllä se on sen verran vittumainen vaiva etten sitä kyllä ois enää kaivannut, ihmiset joilla on herpes vois mun puolesta seurustella keskenänsä ja jättää muut terveet rauhaan. Toikin exä ilmoitti mulle koko herpeksestä vasta kun oli jo ihan liian myöhäistä enää torjua häntä.

Ei varsinaisesti liittynyt mitenkään tähän teidän topikkiin, mutta halusimpa nyt avautua tästäkin asiasta.

Vierailija
4/10 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja voit ostaa niitä laastareita niin sen saa heti vähän piiloon, tosin muistaakseni ne ei vaan hirveen hyvin pysy paikallaan. :/ t. 3

Vierailija
5/10 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 09:17"]Mun yhdellä exällä oli herpes, ei onneks tarttunut muhun. Kyllä se on sen verran vittumainen vaiva etten sitä kyllä ois enää kaivannut, ihmiset joilla on herpes vois mun puolesta seurustella keskenänsä ja jättää muut terveet rauhaan. Toikin exä ilmoitti mulle koko herpeksestä vasta kun oli jo ihan liian myöhäistä enää torjua häntä.

Ei varsinaisesti liittynyt mitenkään tähän teidän topikkiin, mutta halusimpa nyt avautua tästäkin asiasta.
[/quote]

Just. Jollain 90% suomalaisista on huuliherppes virus veressä. Luultavasti sullakin, ei vaan ole puhjennut, vielä.

Vierailija
6/10 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin saa apteekista estolääkkeen ilman reseptiä.

Vierailija
7/10 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 09:17"]

Mun yhdellä exällä oli herpes, ei onneks tarttunut muhun. Kyllä se on sen verran vittumainen vaiva etten sitä kyllä ois enää kaivannut, ihmiset joilla on herpes vois mun puolesta seurustella keskenänsä ja jättää muut terveet rauhaan. Toikin exä ilmoitti mulle koko herpeksestä vasta kun oli jo ihan liian myöhäistä enää torjua häntä.

[/quote]

Herpesvirus löytyy lähes jokaiselta (90%) aikuiselta, kaikilla se ei vain aktivoidu rakkulaksi. Joten se kymmenen prosenttia joilla virusta ei ole, voisi pian kokea itsensä yksinäiseksi : )

Vierailija
8/10 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 09:17"]

[/quote]

Niin siis hänellä ilmeisesti oli sukupuoliherpes eikä huuliherpes? Ovat hieman eri asia. Mutta kiitos kun jaoit tämän asian kanssamme.

Vierailija
9/10 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 09:17"]Niin ja voit ostaa niitä laastareita niin sen saa heti vähän piiloon, tosin muistaakseni ne ei vaan hirveen hyvin pysy paikallaan. :/ t. 3
[/quote]

Ne on rahanhukkaa. Eivät pysy paikallaan ja herpekseen kiinnittää vielä enemmän huomiota. Apteekkien voidelääkkeet on vain rahastusta, hunajakin toimii yhtä tehokkaasti

Vierailija
10/10 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zovirax + riko rakkulat niin kuivuu ja paranee nopeammin. Älä koske vaikka kuinka kutisee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi