Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku hankkii lapsia, vaikka " tietää" avioeron olevan edessä?

Vierailija
14.09.2006 |

En tarkoita tilannetta, että yhteiselo alkaa menemään pieleen samoihin aikoihin, kun tullaan raskaaksi. Vaan sitä, että avioero on jo vuosia kolkutellut oven takana, silti tehdään vaikka kuinka mones lapsi lisää. Vanha kliseehän kertoo, ettei lapsi paranna liittoa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kokeilumielessä.

Tai sitten nainen on aina halunnut kolme lasta ja tekee sitten sen kolmanne vielä ennen eroa, jotta on se lapsilukuasia sitten edes hoidettu.

Vierailija
2/3 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kertoo miehestään, joka tuntuu olevan täysi sekopää, narsisti ja idiootti. Itse en kuuntelisi hetkeäkään sellaista kielenkäyttöä tai kestäisi sellaista kohtelua mieheni puolelta. Muutkin tuttavat, joille asiasta on kerrottu, ovat olleet ihan järkyttyneitä. Päälle päin kaikki näyttää niin idylliseltä ja varakkaalta, mutta tilanne oli ollut kuulemma sama jo avioliiton alusta alkaen. Kummallakin on _Ura_, joten yhteistä aikaa ei ole koskaan, eikä olemassa olevalle lapsellekaan riitä aikaa, vaan on pitkät päivät hoidossa.

Sitten, kuukausi oikein kunnon tilityksen jälkeen tulee iloinen tekstiviesti: " Meille tulee vauva!" Siinä vaiheessa mä päätin, että en jaksa enää edes kuunnella ystäväni paskanjauhantaa. Itsepä on oman helvettinsä tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaa tuli viesti että meille on vauva tulossa,ihanaa jne. Ihmettelen vaan kun itse huolestuin ystäväni puolesta mutta ei sitten vissiin mitään hätää ollutkaan