Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapa hyvä keskustelunaihe, josta varmasti syntyy keskustelua!

Vierailija
13.08.2008 |

Elikkä pitäisi vetää keskustelu, ja saada kaikki osallistujat syttymään keskustelusta. Aihe pitäisi olla ns. päivänpolttava tai ainakin melkein, mutta ei ilmastonmuutos. Keskustelijat ovat eri ikäisiä, työelämässä olevia. Aihe ei siis saisi olla myöskään mikään täysin lapsiin liittyvä kuten kestovaippailu tms.

Etukäteen kiitän ideioistanne, oma pääni on muista asioista johtuen täysin tyhjä =)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen hlö saa samasta aiheesta hyvän keskustelun, mutta huono tyyppi ei saa mistään aiheesta mitään aikaiseksi. Arvaa mihin joukkoon kuulut? Kaikki valuu kuin vesi hanhen selästä.

Vierailija
2/3 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis nousevan keskustelua :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvavöiden käyttö, ylinopeuden ajo?

Merkkituotteet, halpaketjujen tuotteet?

Uskonto, politiikka (nämä monesti kielletyt) :)

Materian tavoittelu, vanhojen tavaroiden säilytys?

Parisuhde?

Minä itse, eli jokainen miettisi minkä verran arvostaa itseään, minkä verran pitää tärkeänä itseään jne. Minä nimittäin ajattelen, että minä ensin, muut sitten. Toki antaisin henkeni esim. lasteni puolesta, mutta jos en itse voi hyvin, niin miten lapset voisi hyvin. Kokemustakin on omasta jaksamisesta.

Pienempiä yksityiskohtia ajatellen, pitäisikö miehen silloin tällöin viedä kukkia naiselleen? Tai kenties päinvastoin?

Aiheita olisi, mutta sopivia onkin vaikea keksiä. Työn ja vapaa-ajan yhteensovittamien? Työn ja perheen sovittaminen yhteen stressaavassa ja urakeskeisessä työssä? Työhönkin voisi liittää oman hyvinvoinnin? Yhteiskunnan odotukset?

Lopetan luetteloinnin tähän:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi