Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikataanko julkisella sheivausta haittaava luomi?

Vierailija
18.03.2015 |

Tänäänkin sheivasin luomen alakulmaa ja verta tuli aika paljon. Koholla oleva luomi alapäässä.. Ei ole häpyhuulissa vaan häpykummulla ihan klitoriksen yläpuolella. Monet kerrat olen saanut luomen vuotamaan verta vaikka miten varon höylän kanssa.. :( Tummanruskea ja ruma. Näkyy alushousuista läpi ja bikineistä myös. Onko vain yksityisen puolen juttu?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä poistetaan ihan julkisellakin. Se että siihen sheivaa jatkuvasti on riski, joten hakeudu terveyskeskukseen.. ja poistavat siellä tai laittavat lähetteen jos paikka hankala.

Vierailija
2/34 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mulla on koholuomi myös jotakuinkin samassa paikassa ja raskauden aikana se vieläpä kasvoi. Olen myös miettinyt saisiko sen julkisella poistettua, vaikka suosinkin sellaista karvamallia, joka ei vaadi tuon kohdan ajelua. Arveluttaa kuutenkin kun se on tuolla lailla muuttunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistetaan. Ainakin jos on yhtään ystävällinen tk-lääkäri. Niin nopea pikkuhomma ettei sen vuoksi kannata alkaa pohtimaan kuuluuko julkisin varoin hoidettavaksi.

Vierailija
4/34 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti? Härrekyyd tulin onnelliseksi jos oikeasti julkinen poistais tuon! Soitanko päivystykseen, kerron saman kuin aloituksessa ja saan sitten kai ajan? 

Vierailija
5/34 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kainalossa ja poistettiin julkisella. Häiritsi tosiaan sheivausta, muista kertoa että olet saanut sen jo auki pari kertaa. Nopea homma kun on osaava lääkäri.

Vierailija
6/34 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä nyt sentään päivystykseen soita ;) Terveyskeskuksen ajanvarauksesta normaalisti aika. Ehkei siinä tarvii kertoa muuta kuin että on luomi, joka pitäisi poistaa, koska altistuu ärsytykselle ja sitten saat varmastikin ajan. Pitäisi varmaan itse tehdä samoin, tosin poistaakohan ne sitä nyt kun olen taas raskaana..
3

Vierailija
7/34 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kauhea kun luin juttuja luomenpoistosta. Alapää on arka alue ja puudutuspiikki pelottaa. Ei onneksi oo tuo luomi missään häpyhuulessa koska sillon se varmasti sattuis erittäin paljon :( Mua vaan mietityttää nuo poiston jälkeiset hoito-ohjeet, ei sais pariin päivään käydä suihkussa? Tulee olemaan aika pepusta. Lisäksi on vissiinkin jokin laastari joka laitetaan poiston jälkeen siihen kohtaan tai sitten tikit, niin ompa kiva jos tikit laitetaan alapäähän yli viikoksi. Eikös jos pelkät alushousut hankaa niitä tikkejä paljon kun tosiaan luomi on häpykummulla, ei oo tikkejä ollut siis ikinä  -ap

Vierailija
8/34 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tällaiseenkin aiheeseen on pitänyt näin monta ilkeää kommenttia tulla rustailemaan? Koska luomi on genitaalialueella? Kukaan ei varmasti nillittäisi julkisten resurssien tuhlaamisesta, jos luomi olisi vaikkapa polvitaipeessa. En ymmärrä näitä kommentoijia.
Toivottavasti ap saat luomesi poistetuksi! Itse aion raskauden jälkeen hoitaa homman myös! :)
3

Vierailija
9/34 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aivan sama saanko vaalean luomea isomman arven, sekin on kauniimpi :) ei mua naamassakaan pienenä saatu syvä arpi haittaa mitään. Kiitos viesti 35! -ap

Vierailija
10/34 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa käydä seuraavana päivänä suihkussa. Ei satu kuule puudutuspiikki juuri ollenkaan. Ja poisto ei lainkaan. Tikit ja päälle laastari. Ei hankaa. Laastarinkin voi ottaa pois, mutta se on aika kätevä jos näyttää hankaavan.

Vierailija
11/34 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä sheivaa

toivottavasti ei leikata julkisella puolella. jollain voi olla ihan oikea ongelma luomiensa kanssa.

Vierailija
12/34 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö olis helpompaa pitää kiitorataa tms? Miksi pakko sheivata juuri siitä?

Vierailija
13/34 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kainalon sheivaus on ihan eri asia, kuin mammojen posliinimania

Vierailija
14/34 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tuurista kiinni suostuvatko tuollaisen vuoksi antamaan aikaa. Miksi juuri siitä kohtaa olisi pakko sheivata? Ei tuo oikein julkisen terveydenhuollon asia ole. Mikset mene yksityiselle?

Vierailija
15/34 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:39"]eikö olis helpompaa pitää kiitorataa tms? Miksi pakko sheivata juuri siitä?
[/quote]

Jotkut nyt vaan tykkää ihan posliinista. Itsellä ainakin ahdistaa, jos on vähänkään karvoja alapäässä.

Vierailija
16/34 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:43"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:39"]eikö olis helpompaa pitää kiitorataa tms? Miksi pakko sheivata juuri siitä? [/quote] Jotkut nyt vaan tykkää ihan posliinista. Itsellä ainakin ahdistaa, jos on vähänkään karvoja alapäässä.

[/quote]

Ahdistaa? Tuo kuulostaa jo psyykkiseltä ongelmalta... Ahdistaako sua kaikki muutkin karvat samalla tavalla?

Vierailija
17/34 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ihmetellään miksi julkinen terveydenhuolto on niin ylikuormittunut... Ehkä sen lääkärin aikaa voisi käyttää johonkon tähdellisempän kuin posliinifanaatikon sheivausongelmaan.

Vierailija
18/34 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luomen takia pysty pitämään edes kiitorataa, eikö kysyjä lukenut aloituksesta luomen sijaintia? -ap
Aion joka tapauksessa varata ajan, en jaksa enää varoa tuota möllykkää ettei veri roisku karvoja poistaessa :)

Vierailija
19/34 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on niin pikkujuttu ja parantaa ihmisen elämänlaatua. Kestää poisto about 10min. Tottakai kuka tahansa inhimillinen lääkäri poistaa sen julkisella. Tiellä olevat/hankaavat luomet poistetaan. Ei me arvostella sitä, mikä kohta "kuuluisi" sheivata ja mikä ei.

Terv lekuri julkiselta (sairaalasta tosin)

Vierailija
20/34 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:43"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:39"]eikö olis helpompaa pitää kiitorataa tms? Miksi pakko sheivata juuri siitä? [/quote] Jotkut nyt vaan tykkää ihan posliinista. Itsellä ainakin ahdistaa, jos on vähänkään karvoja alapäässä.

[/quote]

Ahdistaa? Tuo kuulostaa jo psyykkiseltä ongelmalta... Ahdistaako sua kaikki muutkin karvat samalla tavalla?
[/quote]

Siis ahdistaa samassa mielessä, kun esimerkiksi finni. Minun mielestäni karvoitus alapäässä on yhtä rumaa kuin finni naamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän