Miehet pitävät tämän oloisista naisista
Miehet väittävät että pullantuoksuinen, kiva ja naisellinen naapurin tyttö olisi paras.
https://pbs.twimg.com/media/DvciOVZV4AA-3f7?format=jpg
Oikeasti he tiirailevat tämän oloisia naisia.
Kommentit (18)
Yrjöttävä muija.
Kyllä minä tykkään niistä pullantuoksuisista naapurintytöistä.
Tänäänkin se mun söpö naapurintyttö teki leipää ja jotain muuta ihanan tuoksusta ruokaa.
Uskaltaisinpa soittaa söpiksen ovikelloa
Naama ei miellyttänyt, tatskat ihan jees
-akateeminen mies
On tullut nähtyä kumpaakin naistyyppiä jalat haarallaan.
Kyllä mä niistä useimmista tykkäsin.
Revolveritatskat vyötärölinjan alapuolella oli rajuimmat.
Ja että oli kuuma misu.
Silti mieluiten valitsen naisen ilman tatuointeja.
Nainen sellaisenaan kun on äärimmäisen kaunis otus :)
Kauniit hiukset mutta miehekäs naama ja kävelee puujaloilla.
Linkkiä en katsonut mutta olen bibo ja mitä maanisempi niin sitä useampi mies luulee rakastavansa minua. Miehet tykkää epävakaista naisista, ei pullantuoksusta.
Ja en puhu panona vaan siitä että ne koittaa oikeasti luulla rakastavansa ja tuntevansa minut.
Vierailija kirjoitti:
Linkkiä en katsonut mutta olen bibo ja mitä maanisempi niin sitä useampi mies luulee rakastavansa minua. Miehet tykkää epävakaista naisista, ei pullantuoksusta.
Ja en puhu panona vaan siitä että ne koittaa oikeasti luulla rakastavansa ja tuntevansa minut.
Onkohan taas jokin suuruudenhullu mania päällä? Luuletko, että kaikki miehet rakastuisivat sinuun manioissasi? Vain se että depiksissäsi miehiä kiinnostaa vielä vähemmän, ei tarkoita, että epävakautesi vetoaisi kovin moneen. Tai että mikään muu ei olisi ihanampaa.
Aina tämä sama laulu. Musta tuntuu, että kaiken tyylisille naisille on hyvin ottajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja en puhu panona vaan siitä että ne koittaa oikeasti luulla rakastavansa ja tuntevansa minut.Onkohan taas jokin suuruudenhullu mania päällä? Luuletko, että kaikki miehet rakastuisivat sinuun manioissasi? Vain se että depiksissäsi miehiä kiinnostaa vielä vähemmän, ei tarkoita, että epävakautesi vetoaisi kovin moneen. Tai että mikään muu ei olisi ihanampaa.
Luulisi bipon osaavan edes kirjoittaa bipo. Tai onhan toisilla diapetes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja en puhu panona vaan siitä että ne koittaa oikeasti luulla rakastavansa ja tuntevansa minut.Onkohan taas jokin suuruudenhullu mania päällä? Luuletko, että kaikki miehet rakastuisivat sinuun manioissasi? Vain se että depiksissäsi miehiä kiinnostaa vielä vähemmän, ei tarkoita, että epävakautesi vetoaisi kovin moneen. Tai että mikään muu ei olisi ihanampaa.
Tietysti olen silloin sosiaalisempi niin kai se on niille miehille helppoa. Mutta kerron kyllä ettei mitään pullan tuoksua ole tarjolla. Silti ne kaipaa kun se mania on ohi.
En ukso että miehet haluaa mitään naapurintyttöä puolineen. Kokemikseni ontäysin päinvastainen. Miehet saa selittää mitä haluaa mutta eikä teot merkinnyt enemmän kuin sanat.
Rumat tatskat. Muuten kaunis.
Eikä tarvitsisi kurotella itse jos haluaa jotain keittiön yläkaapista.