Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avioliiton ensimmäisenä puheeksi ottava on se kosija

Vierailija
11.12.2021 |

Eli yleensä nainen. Ei ole mitään ”kosintaan painostusta” olemassakaan, koska sana kosinta tarkoittaa sitä, että ilmaiseen halunsa mennä naimisiin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää lähipiirissä kun nyt useamman naisen olen kuullut jankuttavan naimisiinmenosta miehensä kuullen, sellaista painostukseksi laskettavaa natinaa, sitten myöhemmin kuitenkin sanoivat että se oli mies joka kosi (?) :D

Vierailija
2/6 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtäkään naista omasta ikäluokasta, jota mies olisi alunperin kosinut. Nainen on aina vongannut. Miksi pidetään yllä myyttiä miesten kosinnasta. Parempi olisi hyväksyä tosiasiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistettiinko sinun edellinen ketju, vai miksi jankkaat samaa?

Vierailija
4/6 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen amerikkalainen kosinta on absurdia, kun nainen vain odottaa että mies on valmis. Hän itse on kyllä jo valmis, hänellä on päätös ollut jo jonkin aikaa, odottaa vaan että mies ottaisi puheeksi. Sitten voi heti vastata kosintaan yhdellä sanalla kun koko ajatusprosessin on jo tehnyt hyvällä ajalla yksinään valmiiksi.

Vierailija
5/6 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistettiinko sinun edellinen ketju, vai miksi jankkaat samaa?

No mitäpä veikkaat? Miksi tämä provosoi?

Vierailija
6/6 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

So what? Eikö ole jokaisen parin oma asia, kuka heillä kosii? Taas joku vetää herneet nenään asiasta, mikä ei hänelle kuulu! Mitä hittoa!