Avioliiton ensimmäisenä puheeksi ottava on se kosija
Eli yleensä nainen. Ei ole mitään ”kosintaan painostusta” olemassakaan, koska sana kosinta tarkoittaa sitä, että ilmaiseen halunsa mennä naimisiin.
Kommentit (6)
En tunne yhtäkään naista omasta ikäluokasta, jota mies olisi alunperin kosinut. Nainen on aina vongannut. Miksi pidetään yllä myyttiä miesten kosinnasta. Parempi olisi hyväksyä tosiasiat.
Poistettiinko sinun edellinen ketju, vai miksi jankkaat samaa?
Sellainen amerikkalainen kosinta on absurdia, kun nainen vain odottaa että mies on valmis. Hän itse on kyllä jo valmis, hänellä on päätös ollut jo jonkin aikaa, odottaa vaan että mies ottaisi puheeksi. Sitten voi heti vastata kosintaan yhdellä sanalla kun koko ajatusprosessin on jo tehnyt hyvällä ajalla yksinään valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Poistettiinko sinun edellinen ketju, vai miksi jankkaat samaa?
No mitäpä veikkaat? Miksi tämä provosoi?
So what? Eikö ole jokaisen parin oma asia, kuka heillä kosii? Taas joku vetää herneet nenään asiasta, mikä ei hänelle kuulu! Mitä hittoa!
Mua ihmetyttää lähipiirissä kun nyt useamman naisen olen kuullut jankuttavan naimisiinmenosta miehensä kuullen, sellaista painostukseksi laskettavaa natinaa, sitten myöhemmin kuitenkin sanoivat että se oli mies joka kosi (?) :D