Äsken salilla oli kaksi naista jotka nauroivat koko ajan
treenasivat kyllä kovaa, mutta sarjatauoilla jatkuva kova nauraminen…. Ja siis kaksi tuntia putkeen?!
Kommentit (13)
Olisipa ärsyttävää kuunnella tuollaista.
Laittaisin varmaan napeista vastamelutoiminnon päälle ja musiikin soimaan.. niin teen kyllä muutenkin.
Hyvä kun eivät itkeneet. Sehän on harvinaista herkkua jos joku nauraa ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Oisit hakannu kalikalla paskaksi, jauhelihaksi niin ois loppunu :D:D:D
Kun steroidit alkaa potkimaan niin naiset on vaan tiellä. Loppuu kikattelut lyhyeen kun salimake alkaa takomaan käsipainoilla lihaa mureaksi.
Terveisin Naispelko28
Olivatko treenaamassa holvikaaren alla?
Ei ensimmäiseksi tartte ajatella että toisilla nauraa. Vai mikä tässä mättää.
On siinäkin pahastumisen aihetta, kun jotkut tuntee ilon tunnetta. Sitä jos olette saaneet toisilta pidemmältä aikaväliltä negatiivista asennetta niin luulisi sitä arvostavan ilon tuntemuksia myös toisten tuntemana.
Mä oon kyllästynyt tähän, kun jatkuvasti kaikkialla vaan ollaan ärtyisiä ja v*ttumaisia.
Kyllä sen nauramisen pari tuntia kestää, mutta minulla on työkaveri joka puhuu aamusta iltaan sanomatta mitään, 8 tuntia putkeen.
Oliko hyvät perseet?
- esteettinen perseinsinööri-
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen nauramisen pari tuntia kestää, mutta minulla on työkaveri joka puhuu aamusta iltaan sanomatta mitään, 8 tuntia putkeen.
Voi olla sosiaalisten tilanteiden pelkoa tai vieraantunut sosiaalisuudesta tai trauman saanut tai jotain...
En minäkään sellaista jaksaisi, mutta jotkut ovat sellaisia. Saattaahan se johtua vaikka epävarmuudesta. Todella ärsyttävää.