Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läheisriippuvuus

Vierailija
18.03.2015 |

En tiedä, onko tämä läheisriippuvuutta?
Minulla on hyvä mies, joka kohtelee minua yleensä hyvin, mutta riitatilanteissa minä olen se, joka antaa periksi ja pyytää anteeksi, vaikka miehessä olisikin vika. Pelkään kuollakseni, että hän jättää minut...pelkään olla yksin. Se, että hän jättäisi minut, olisi minulle yhtä kuin kuolema.
Olisi kiva olla itsevarma ja ylpeä edes kerran.
Antakaa minulle neuvoja...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaatii sen yhden kerran kun isket miehelles takaisin. Miehesi on tottunut ajatukseen että sua voi kohdella miten vaan eikä sen takia välitä mistään. Joten ota paikkasi takaisin naisena! M32

Vierailija
2/5 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jatkat,niin tapat itsesi henkisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 20:37"]Se vaatii sen yhden kerran kun isket miehelles takaisin. Miehesi on tottunut ajatukseen että sua voi kohdella miten vaan eikä sen takia välitä mistään. Joten ota paikkasi takaisin naisena! M32
[/quote]

Tiedän, että minun pitäis tehdä se ja oon pari kertaa yrittänytkin, mutta tuntuu, että miehelle on hälläväliä häivynkö...
Voikun voisinkin lähteä, ottaa sen askeleen.Joskus olen uhannut erota, mutta sekunnin sadasosa iskee katumus.
Olen tosi epävarma itsestäni, eikä se auta asiaa yhtään.
Aivan totta, olen henkisesti kuollut ja elämä on pelkkää pelkäämistä.

Vierailija
4/5 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sinulla on kasvunpaikka tuossa asiassa. Itse olin ennen samanlainen. Kannattelin suhdetta jne. Nykyään tiedän, että tärkeintä on olla uskollinen omalle itselleen.

Vierailija
5/5 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin tuollianen edellisessä suhteessa. Nyt en enää tee miehestä onneni mittaa. Pidän itseni jatkuvasti tietoisena, että minä teen oman onneni, onnellisuuteni ei ole toisen ihmisen näpeissä.

Miehellä on valta teidän suhteessa. Ota sinä valta omiin käsiisi: sinä määräät, mitä sinulle tapahtuu.

Noin sinä et voi elää seuraavaa 40 vuotta, että koko ajan pelkäät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä