Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten alkaa sanoa kumppaniaan kullaksi tai rakkaaksi?

Vierailija
18.03.2015 |

Tyhmä ongelma. Olen seurustellut nelisen kuukautta ja olen todella ihastunut. Tunne on onneksi molemminpuolinen :) Haluaisin sanoa miestä kullaksi (ja jossain vaiheessa rakkaaksikin), mutten oikein tiedä miten sen aloittaisin! En ole hempeilijä luonteeltani ja tähän mennessä tunteista puhuminen on ollut hyvin pienimuotoista, lähinnä on vain sanottu kuinka hyvä on olla toisen kanssa. Auttakaa!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, pitää kai vain rohkaista mielensä ja ujuttaa muru, hani tms. ensin vaikka vitsillä johonkin keskusteluun :)

Ap

Vierailija
2/12 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisko muru? Hottis? Tai pulu niinkun aku sanoo iinestä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä sanoo vaan. Ensin kerran ja sitten toisen, normaalin puheen joukossa.

Jotkus todin on sitä mieltä, että ei ole pakko käyttää noita yleisstandardinimityksiä, vaan voi käyttää myös ykdilöllidempiä omis hellittelysanoja.

Vierailija
4/12 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulta-Kulli ois varmaan teille sopiva ratkaisu.

Vierailija
5/12 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloittaisin vaikka tavatessa tai puhelussa sanomalla "Hei handsome" tms. ja sitten kun tuo on "OK", niin pikkuhiljaa ottaa käyttöön söpöliini, muru, kulta, rakas

Vierailija
6/12 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan. Tai lähetät viestin esim että "mitäs se muru/kulta/rakas puuhailee?" tms.ja sen jälkeen alat käyttää sitä puheen joukossa.Mä tykkään sanoa kultaani muruksi :)

Vierailija
7/12 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah, voi ei :') Mä muistan, kun itselläni oli joskus aikoinaan sama ongelma. Kovasti halusin sanoa, että "rakas" tai kulta", mutta sanat ei vaan tuntunut tulevan suusta ulos, vaikka kuinka olis halunnut! En muista enää miten se siitä sitten lähti. Mutta kyllä se rupes siitä sit luonnistumaan. Tää on jotenkin söpö keskustelu!

Vierailija
8/12 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei mäki haluan sanoa jotain ihanaa miestä kullaks, rakkaaks, muruks, pupuks! Yhyyy ;(

Vierailija
9/12 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmisen kuukautta mennyt tämän ketjun aloittamisesta ja se tuli yhtäkkiä mieleen, joten piti etsiä ketju :) Sama mies edelleen kuvioissa ja nyt kulta, muru ja hani tulee jo ihan luontevasti. Aloitin ensin vähän vitsillä käyttämään hellittelynimiä ja siitä se sitten alkoi sujua. Mieskin sanoo mua haniksi, kullaksi tai joskus jopa rakkaaksi, mutta häneltä se ei tule niin luontevasti. Ei se mitään, hän kyllä osoittaa välittämisensä muuten puheillaan ja teoillaan :) Ap

Vierailija
10/12 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi kullittelu on kyllä melko noloa..

Vierailija
11/12 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sanotaan aika harvoin naamatusta toista muruksi tai kullaksi, mutta avomiehen reissutyön takia viestitellään paljon ja silloin tulee laitettua esim, "hyvää yötä muru".

Mä käytän myös sitä kysymysten tai "nalkutuksen" alussa :D Esimerkiksi: "Muru! Mihin oot pistäny xxxxx?" Joskus tulee myös miehen etunimi + toinen nimi, tyyliin Ville Tapani!

t. n25

Vierailija
12/12 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "hani" kuulostaa omaan korvaan tosi kummalta, ei ole vissiin meidän murteessa kovin käytetty.

- n25