Sellasta. Tulin kotiin ja löysin miehen kotoa naisen kanssa.
Olivat kokanneet makaroonilaatikkoa äitinsä kanssa.
Kommentit (11)
Onko se nainen eli "anoppisi" lyhythiuksinen, aika lyhyt ja silmälasipäinen? Jos, niin varo!!! Et ole ainoa lankaan mennyt! Jos nämä tuntomerkit täsmää, en muuta sano kuin että hyvää päivää :(
Meillä oli eilenkin riita kun miehen mielestä oon jotenkin "psykoottisen mustasukkainen". Höpöhöpö, sanon minä.
Ihan normaalia haistella miehen työhousujen sepaluksia, että pystyn tunnistamaan jos on pantu tai ollut kädellä.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 20:50"]Onko se nainen eli "anoppisi" lyhythiuksinen, aika lyhyt ja silmälasipäinen? Jos, niin varo!!! Et ole ainoa lankaan mennyt! Jos nämä tuntomerkit täsmää, en muuta sano kuin että hyvää päivää :(
[/quote]
Vai niin. Tosi hyvä kun varotit hei! Täsmäs muuten pilkulleen. Ootan et mies tulee lenkiltä niin voin näyttää tän keskustelun ja kysyä miks petät mua. Tässä onkin hyvin aikaa kehitellä itkuraivohysteerinen olo, että heti kun mues astuu sisään näkee mun levinneet meikit.
Kiitos hei vinkistä! Nyt jää tää mothafucka nalkkiin!!
AI kamal, lopun alkua. Mieti vähän, sen elämän tärkein nainen ennen sua, ja nyt sun keittiössä!!!!
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 20:57"]AI kamal, lopun alkua. Mieti vähän, sen elämän tärkein nainen ennen sua, ja nyt sun keittiössä!!!!
[/quote]
Ai saatana!! Tätä en sulata!
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 20:50"]Onko se nainen eli "anoppisi" lyhythiuksinen, aika lyhyt ja silmälasipäinen? Jos, niin varo!!! Et ole ainoa lankaan mennyt! Jos nämä tuntomerkit täsmää, en muuta sano kuin että hyvää päivää :(
[/quote]
Vai niin. Tosi hyvä kun varotit hei! Täsmäs muuten pilkulleen. Ootan et mies tulee lenkiltä niin voin näyttää tän keskustelun ja kysyä miks petät mua. Tässä onkin hyvin aikaa kehitellä itkuraivohysteerinen olo, että heti kun mues astuu sisään näkee mun levinneet meikit.
Kiitos hei vinkistä! Nyt jää tää mothafucka nalkkiin!!
[/quote]
Ei se ole sen oikea äiti. Sinulle on valehdeltu kaikki nämä vuodet. Varmasti on tehty muutakin kuin sitä makaronilaatikkoa!
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:31"]Ei se ole sen oikea äiti. Sinulle on valehdeltu kaikki nämä vuodet. Varmasti on tehty muutakin kuin sitä makaronilaatikkoa!
[/quote]
Luuletko? Voi helvetti. Tänäänki sanoi menevänsä huomenna panemaan mattoa äidilleen. Entä jos se onkin joku valeäiti. Tunki samaan aikaan makkaravoileipää suuhun ja sano kyl siihen sävyyn ton uutisensa, että jotain muutakin pantais kuin mattoa. Sellasella mukaetäisellä, ns. viattomalla tyylillä kun lukee lehteä samaan aikaan.
Ihana hei löytää samanhenkisiä tyyppejä jotka ymmärtää elämästä vähän enemmänkin!