työhaastattelussa ilman meikkiä-ei päässyt
Kaverini oli ollut haastattelussa ilman meikkiä.
Ei saanut paikkaa.
Se stailaaminen ois voinu auttaa.
Kun tukkakin on kuin liimattj teippi niin ei vaikutelma ole kovin hyvä..
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:33"]Sehän ei tietenkään voi johtua mistään muusta? Taitaa naiset sitten viedä kaikki työpaikat, jos meikki takaa työn.
[/quote]
Pätevä olis ollut. Mutta kyllä se ulkoinen olemus vähän vaikuttaa. .
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:33"]Sehän ei tietenkään voi johtua mistään muusta? Taitaa naiset sitten viedä kaikki työpaikat, jos meikki takaa työn.
[/quote]
Pätevä olis ollut. Mutta kyllä se ulkoinen olemus vähän vaikuttaa. .
[/quote]
Joku toinen saattoi olla pätevämpi.
Kävin viime keväänä yhdessä työhaastattelussa. Likaiset työhousut, kädet ja naama mustana ja hiukset ponnarilla, eikä ollut edes ripsaria. Sain paikan.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:42"]
Kävin viime keväänä yhdessä työhaastattelussa. Likaiset työhousut, kädet ja naama mustana ja hiukset ponnarilla, eikä ollut edes ripsaria. Sain paikan.
[/quote] Jos vielä viitsisit mainita, millaista työtä hait. Onhan siinä eroa, hakeeko vaikka sahalle taaplaajaksi vai kauneuskylpylän vastaanottotiskille.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:47"]Tulitko tänne haukkumaan kaveriasi? Oletpa hyvä ystävä!!
[/quote]
Ei se ole haukkumista. Oonhan mä itekin kalpea jos en tee mitään.
Minä sain paikan, vaikka tukka oli mennyt tuulessa sekaisin ja harja unohtunut käsilaukusta. Työhön kuului mm. infotiskin hoitaminen.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:33"]
Sehän ei tietenkään voi johtua mistään muusta? Taitaa naiset sitten viedä kaikki työpaikat, jos meikki takaa työn.
[/quote]
Kyseessä olikin mies.
ap.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:55"]
Minä sain paikan, vaikka tukka oli mennyt tuulessa sekaisin ja harja unohtunut käsilaukusta. Työhön kuului mm. infotiskin hoitaminen.
[/quote]
OH MY GOD!
Ja mä sain paikan vaikka oli ripulipisut pöksyssä. Haastattelija vaan nuuhkas ja se oli siinä :)
Sehän ei tietenkään voi johtua mistään muusta? Taitaa naiset sitten viedä kaikki työpaikat, jos meikki takaa työn.