työhaastattelussa ilman meikkiä-ei päässyt
Kaverini oli ollut haastattelussa ilman meikkiä.
Ei saanut paikkaa.
Se stailaaminen ois voinu auttaa.
Kun tukkakin on kuin liimattj teippi niin ei vaikutelma ole kovin hyvä..
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:33"]Sehän ei tietenkään voi johtua mistään muusta? Taitaa naiset sitten viedä kaikki työpaikat, jos meikki takaa työn.
[/quote]
Pätevä olis ollut. Mutta kyllä se ulkoinen olemus vähän vaikuttaa. .
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:33"]Sehän ei tietenkään voi johtua mistään muusta? Taitaa naiset sitten viedä kaikki työpaikat, jos meikki takaa työn.
[/quote]
Pätevä olis ollut. Mutta kyllä se ulkoinen olemus vähän vaikuttaa. .
[/quote]
Joku toinen saattoi olla pätevämpi.
Kävin viime keväänä yhdessä työhaastattelussa. Likaiset työhousut, kädet ja naama mustana ja hiukset ponnarilla, eikä ollut edes ripsaria. Sain paikan.
Tulitko tänne haukkumaan kaveriasi? Oletpa hyvä ystävä!!
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:42"]
Kävin viime keväänä yhdessä työhaastattelussa. Likaiset työhousut, kädet ja naama mustana ja hiukset ponnarilla, eikä ollut edes ripsaria. Sain paikan.
[/quote] Jos vielä viitsisit mainita, millaista työtä hait. Onhan siinä eroa, hakeeko vaikka sahalle taaplaajaksi vai kauneuskylpylän vastaanottotiskille.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:47"]Tulitko tänne haukkumaan kaveriasi? Oletpa hyvä ystävä!!
[/quote]
Ei se ole haukkumista. Oonhan mä itekin kalpea jos en tee mitään.
Minä sain paikan, vaikka tukka oli mennyt tuulessa sekaisin ja harja unohtunut käsilaukusta. Työhön kuului mm. infotiskin hoitaminen.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:33"]
Sehän ei tietenkään voi johtua mistään muusta? Taitaa naiset sitten viedä kaikki työpaikat, jos meikki takaa työn.
[/quote]
Kyseessä olikin mies.
ap.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:55"]
Minä sain paikan, vaikka tukka oli mennyt tuulessa sekaisin ja harja unohtunut käsilaukusta. Työhön kuului mm. infotiskin hoitaminen.
[/quote]
OH MY GOD!
Ja mä sain paikan vaikka oli ripulipisut pöksyssä. Haastattelija vaan nuuhkas ja se oli siinä :)
Sehän ei tietenkään voi johtua mistään muusta? Taitaa naiset sitten viedä kaikki työpaikat, jos meikki takaa työn.