Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pariutumiseen pitäisi kannustaa markkina-arvon avulla.

Vierailija
18.03.2015 |

Ehdottaisin, että 20-30 vuotiaat miehet pariutuisi 40-50 vuotiaiden naisten kanssa. 20-30 vuotiaat naiset pariutuisivat 40-50 vuotiaiden miesten kanssa. Miksi? Miehen markkina-arvo on parhaimmillaan 40-50 vuotiaana ja naisten markkina-arvo 20-30 vuotiaana. Naisten markkina-arvo on huonoimmillaan 40-50 vuotiaana ja miehen markkina-arvo huonoimmillaan 20-30 vuotiaana. Näin jokainen saisi omantasoinen. 60+ on sitten oma league, eli ikäihmisten pariutumiseen en ota kantaa. Markkina-arvo pitää tunnistaa. Perustetaan baareja ja deittitapahtumia joissa nuoret miehet ja vanhemmat naiset kohtaa, nuoret naiset ja vanhemmat miehet. Jne

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mutta mua ei kiinnosta vanhemmat miehet. Haluan suunnilleen oman ikäiseni miehen.

N25

Vierailija
2/5 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 16:20"]

Sori mutta mua ei kiinnosta vanhemmat miehet. Haluan suunnilleen oman ikäiseni miehen.

N25

[/quote]

Mutta kun markkina-arvo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanikäinen mies vaan mulle, kiitos. T. N20

Vierailija
4/5 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea idea. Jokainen normaali ihminenhän ymmärtää, että parisuhteen hankkimisessa on kysymys pelkästään laskelmoinnista ja kaupankäynnistä. Ensin lasketaan se oma markkina-arvo (omalla kohdallani nuori ikä plussaa, lievä ylipaino miinusta ja niin edelleen) ja sitten katsotaan, minkälaisen kumppanin sillä saisi ja aletaan hieroa kauppoja.

... tai sitten palataan siihen todellisuuteen, jossa ihmiset tutustuvat toisiinsa elämän eri tilanteissa, ja toisten kanssa syntyy ystävyyttä ja suurempaakin, toisten kanssa ei.

Vierailija
5/5 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäää?? Miksi miehet kelpaisi vasta rupsahtaneena? Miehet on nimenomaan parhaimmillaan 20-30v. Noi 40-50v papoilla on jo lasit, korkeampi rasvaprosentti, alempi testosteronitaso, ryppyjä, luomia, löysää ihoa, keskivartalolihavuutta, huonommat kropat, löysempi erektio, eivät jaksa montaa kertaa, korkeampi riski syöpään, sydänkohtaukseen jne.

Miksi ihmeessä ottaisin isäni ikäisen sedän? Hänen kanssaan ei voisi harrastaa, ei matkailla (reppureissailla), varmaan mä meen jonnekin Tomorrowlandiin sellasen kaa, kaikkihan luulee et mulla on tullu faija vahtimaan :D:D Olis kyl sairaan noloo tuoda setä opiskelubileisiin kun muilla on hyvännäkösen jäbän kaa nii mulla ois kalju/hiusrajapaennut setä joka yrittäis sulautuu joukkoon.

Ah kauheeta, hurrr, ihan hirvee ajatus :D:D Pysyn omaikäsissäni, eli 20v. Haluan perustaa perheen ja mennä naimisiin jonkun kanssa jolle sekin on ekoi kertoi, en iiiikinä huolis jotai setää jolla on kakaroita. Oot tosi, tosi outo. En nää niinku mitään positiivista 40-50vn kaa seurustelussa.