Millainen ihminen siirtyy hyväntekeväisyysjärjestöstä toiseen?
Oli noin vuoden samassa kuin itse, sitten suuttui jostain, ehkä noin neljä vuotta sitten. En itsekään kaikista ihmisistä siinä porukassa oikein pidä, mutta kyllä heidän kanssa pärjää kun pitää sopivan etäisyyden. Mutta jälkeenpäin seurannut, että vaihtaa vuoden jälkeen aina uuteen, tiedän siitä kun mainostaa yhdistyksiä puskaradiossa. Kuulemani mukaan on ollut ennen tuota missä minäkin olen ollut mukana, jossain muussakin. Mielellään aina haluaa hallitukseen ja selvästi hakee huomiota. Kysyn tätä siksi, kun hän koetti saada minusta kaveria, mutta olen aika kriittinen uusille suhteilla ja ei oikein ollut yhteisiä asioita tuon järjestön ulkopoulella.
Kommentit (5)
"Kysyn tätä siksi, kun hän koetti saada minusta kaveria, mutta olen aika kriittinen uusille suhteille "
Mitä ihmettä tällä on tekemistä otsikon kanssa?
Itsekäs. Luulee olevansa tärkeä järjestölle.
Vierailija kirjoitti:
"Kysyn tätä siksi, kun hän koetti saada minusta kaveria, mutta olen aika kriittinen uusille suhteille "
Mitä ihmettä tällä on tekemistä otsikon kanssa?
No lähinnä sitä, että oliko tunne siitä, että ei kannata kaveerata lähemmin, oikein. Ihmetystä herättää, ettei missään järjestössä näytä olevan vuotta pitempään ja toisesta tuttu vain sanoi "emme halunneet häntä hallitukseen, en kommentoi enempää", kun kysyin ohimennen onko hän vielä mukana. On aika lailla vielä vaihtanut hyvin erityyppisiin järjestöihin.
Ammattimainen järjestöhäirikkö.
Näitähän löytyy mm. metsästysseuroista jne.
Äänekäs, koko ajan pätemässä oleva henkilö etsiytyy esim. SPR:n ja MML:n tapaisiin järjestöihin. Niissä on niin paljon alaosastoja ja toimintaa, että voi aina olla "paras" jossakin. Pääsee vielä arvostelemaan muita ja esim. hallituksen jäsenenä "sanomaan suoraan" ja "esittämään kysymyksiä". Argh. Kamala ihmislaji!
- t. Järjestöissä työskentelevä - en kannata aatteita, kannatan palkanmaksua!