Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

APUA HOSTELLEIHIN! (Eurooppa)

Vierailija
18.03.2015 |

Hei! Olen lähdössä ystäväni kanssa ensi kesänä junalla reissaamaan ympäri Eurooppaa, pysähdyspaikat olisi Amsterdam, Kööpenhamina, Berliini ja Praha. Ongelmia tuottaa majoitus. Aiomme yöpyä mahd halvalla hostelleissa, ja niitä pitäisi nyt varata. Tietääkö täällä kukaan mitään hostellia tai luotettavaa nettisivua jolta hostelleja voisi varata? Olemme katsoneet, mutte epäilyttää, kun joitain hostelleja myydään eri hinnoilla eri sivustoilla. :(( Osaako kukaan auttaa, tai tietääkö edes että mistä muualta voisimme apua pyytää? Kiitos!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun kokemukset ei ole sieltä tuoremmasta päästä, mutta Hostelling Internationalin hostellit on yleensä ihan ok, varmaan vieläkin. Silloin, kun mä oon ollut reilaamassa, piti olla HI:n kortti, jonka sai liittymällä jäseneksi retkeilymajayhdistykseen.

Mutta muitakin hostelleja toki on, Tripadvisorista varmasti löytyy suosituksia. Amsterdamista muuten kannattaa katsella muitakin kuin Amsterdamissa sijaitsevia hostelleja, siellä välimatkat on niin lyhyitä. Itse olen bunkannut Amsterdamin reissulla Haarlemissa.

Vierailija
2/9 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Www.hostelworld.com on mun vakkarisaitti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 14:18"]Www.hostelworld.com on mun vakkarisaitti.
[/quote]

Mun myös. Ja tietty hinnat vaihtelee eri sivustoilla, ne vaihtelevat muutenkin päivittäin.

Jos ootte naisia, menkää silti mixed dormiin. Ei tarvoi jonottaa kylppäriin. :)

Vierailija
4/9 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hostelworld on aika suosittu, sitä olen itsekin käyttänyt. kannattaa lukea arvosteluja sieltä, se auttaa paljon. ja pitää tietty mielessä se, että aina joku valittaa jostakin, mutta valita itselle ne tärkeät asiat ja sitten ne vähemmän tärkeät, josta on valmis tinkimään.

Vierailija
5/9 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hostelling international on varmaan ihan hyvä, mutta ne hostellit joissa itse olen sitä kautta ollut, on aika kämäisiä. siis hyvin perus-perus-perustasoisia. eikä siinä mitään, jos se riittää, mutta usein samaan hintaan voi saada jotain kivempaakin.

Vierailija
6/9 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsastaa myös airbnb:n tarjonta. Ei siis hostel, vaan yksityiset ihmiset vuokraavat sitä kautta majoitusta alkaen yhden huoneen majoituksesta koko taloihin.

Vierailija
7/9 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Couchsurfing voi olla yksi vaihtoehto, mutta sitten pitää olla vastavuoroisesti omaakin lukaalia tarjoamassa surffaajille, mikäli saitille rekisteröityy.

Vierailija
8/9 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyttänyt Hostelworldia, Hostelbookersia ja Airbnb:tä. Pelkkää hyvää sanottavaa kaikista. Kannattaa tosiaan niitä arvosteluja lukiessa miettiä myös, mitä itse haluaa. Esimerkiksi yhdellä suosikkihostelleistani on erinomaiset pisteet kaikilla muilla osa-alueilla paitsi ilmapiirissä, koska siellä ei järjestetä mitään hostellin omaa toimintaa, retkiä, juhlia, tv-iltoja tms, mikä sopi minulle mitä parhaimmin, koska halusin hostellini olevan hiljainen ja rauhallinen nukkumapaikka.

Vierailija
9/9 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää varatko matkaanne hostelworldilta se on täynnä rikollisia. Rahanpesua ja kaksinkertaisia veloituksia pankkikortilta. Oikeusjutut tälläisiä rikollisia vastaan on hitaita.

Jotain hostelworldin moraalittomuudesta kertoo myös se että välittävät tätä kiinalaista sikalaa helsingin kurvissa

Aamiainen: covid 19 pitoisia eläviä rottia

päivällinen: tippuri

illallinen: havaitset että luottokorttisi on varastettu

Kun muutaman viikon päästä kotonasi vatsaasi kipristelee mieti sitä 

http://sweetdream-guesthouse-helsinki.blogspot.com

beware of this hostel in Finland!!!

Could you think for breakfast living covid19 rats which contain diseases, in the afternoon you notice that your credit card has been robbed. 

Later it will be Uncovered that you got from this  hostel Lethal virus or sexually disease

So many passengers warn one hostel in Finland named Sweetdream Guesthouse. this hostel robs tourists of inappropriate credit card payments as well as threatening and poisoning tourists with deadly diseases

Be sensible and dont give this hostel your credit card numbers, when you read this cancel your accommodation in this hostel. This hostel broblem is poor hygiene and ventilation. They serve guest spoiled meals and contaminated live rats

This hostel is in a notorious slum area, the worst area in all of Helsinki

If you have been to this hostel and have symptoms of a disease, report it to the Finnish health authorities and the police

Read here for Sweetdream Guesthouse hostel victims warnings

https://sweetdream-guesthouse-helsinki.blogspot.com/2020/12/sweetdream-…