Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-tyypin naistoive oli "mitä vähemmän rautaa naamassa ja mustetta ihossa, sitä parempi"

Vierailija
11.12.2021 |

Enpä taida sopia tälle miehelle kun minulla on nenäkoru. Onko ok vaatimus vai lisääntyisivätkö ne kenties mahdollisen suhteen edetessä?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Keksi parempia provoja palstaulimies. Tyhmyytesi on selvästi yksi syy, miksei sitä naista löydy.

Vierailija
2/37 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa perusterveeltä mieheltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistähän ei pidä raudasta kasvoissa tai tatuoinneista. Muistaakseni jopa yltympäriinsä tatuoidut linnakunditkin haluaisi tatuoimattoman naisen.

Vierailija
4/37 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallinen pyyntö. Miksi edes tapailla jotakuta joka vaikuttaa jo alkuun vastenmieliseltä. Suurin osa ainakin tuntemistani/tietämistäni miehistä on sitä mieltä, että luonnollinen nainen on paras. Kohtuullinen meikki ok, mutta eivät halua tapailla näitä "räväköitä" tatuoituja rautanaamoja. Lisäksi lyhyt, räikeän värinen tukka on miinus.

Vierailija
5/37 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin jättäisin välistä, sillä mulla on korvikset. En olisi täysin hänen ihanteensa mukainen.

Okei, luultavasti jättäisin välistä joka tapauksessa.

Vierailija
6/37 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistähän ei pidä raudasta kasvoissa tai tatuoinneista. Muistaakseni jopa yltympäriinsä tatuoidut linnakunditkin haluaisi tatuoimattoman naisen.

Mutta saavat vain Miss Helsingin.

Vierailija
7/37 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäkoru on aika hot, mutta tatuoinnit taas ei ole ja usein ei yhtä ilman toista, valitettavasti.

Vierailija
8/37 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä ongelma tässä on? Onhan tuo ehkä vähän oudosti ilmaistu, mutta jos ei jostain asiasta pidä niin sanoo sen heti alkuun.

Vierailija
9/37 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään huolisi mitään ostarin kusinurkan näköistä suttuihoa!

Vierailija
10/37 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sen verran voi päätellä, että jos teille suhde syntyisi, niin mies ei varmaan toivoisi sinun enempää lävistyksiä ottavan. Itsehän sinä saat päättää, että onko tuollainen toive sinusta ok vaiko ei.

Vierailija
11/37 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten et ota yhteyttä tähän mieheen ja unohdat koko tyypin. Jos minä etsisin raitista ja uskovaista miestä, en tykkäisi lukea sääliviestejä, että "en varmaan kelpaa sulle, kun ryyppään joka viikonloppu enkä usko Jumalaan".

Vierailija
12/37 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän miestä. t. koruton, lävistämätön, tatuoimaton nainen loko luonnollisella meikillä tai meikittömänä.

Vierailija
13/37 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo oikeasti tyypillistä Suomessa, että miehet laittavat Tinder-profiilinsa siitä, ettei halua tatuoituja naisia? Itse asun Englannissa enkä muista kertaakaan törmänneeni tuommoiseen profiiliin missä tatuointien puutetta oikein korostetaan...

Vierailija
14/37 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo toive on ihan ok, kuten muutkin toiveet. Olen itse nainen, jolla ei ole edes korvakoruja saati muita lävistyksiä, enkä tykkää tatuoinneista itsekään. Mutta en silti oikein usko, että tuo lause deitti-ilmoituksessa lisäisi omaakaan kiinnostustani. Jotenkin kaikki negatiivisen kautta menevät ilmaisut "ethän ole sitä-tai-tätä" antavat vähän negatiivisen vaikutelman. En tiedä miksi. Toki ymmärrän, että ihminen hakee sitä, mitä toivoo, mutta vaikea noita toiveita on ilmaista ilman, että vaikuttaa omituiselta vaatimuslistan esittäjältä. Hankalaa, kieltämättä!

Vierailija
15/37 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo oikeasti tyypillistä Suomessa, että miehet laittavat Tinder-profiilinsa siitä, ettei halua tatuoituja naisia? Itse asun Englannissa enkä muista kertaakaan törmänneeni tuommoiseen profiiliin missä tatuointien puutetta oikein korostetaan...

Suomessa aika harvalla on nykyisin tatuointeja, joten siinäkin mielessä tuntuu erikoiselta. Satunnaisotoksella kun valitsee jonkun aika tavallisen oloisen naisen, on todennäköisempää, että tatuointeja ei löydy.

Vierailija
16/37 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiallinen pyyntö. Miksi edes tapailla jotakuta joka vaikuttaa jo alkuun vastenmieliseltä. Suurin osa ainakin tuntemistani/tietämistäni miehistä on sitä mieltä, että luonnollinen nainen on paras. Kohtuullinen meikki ok, mutta eivät halua tapailla näitä "räväköitä" tatuoituja rautanaamoja. Lisäksi lyhyt, räikeän värinen tukka on miinus.

Mitä tarkoittaa kohtuullinen meikki? Sipaisu huulikiiltoa ja ripsiväriä, vai ihan kunnon meikki meikkivoiteineen, luomiväreineen, ehkä varjostuksineenkin ja silmärajauksineen - mutta joka ei näytä räikeästi meikatulta?

Vierailija
17/37 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

95% tatuoinneista on sysirumia, joten ei mikään yllätys että joku kirjoittaa sen Tinderiin.

Vierailija
18/37 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa aika harvalla on nykyisin tatuointeja, joten siinäkin mielessä tuntuu erikoiselta. Satunnaisotoksella kun valitsee jonkun aika tavallisen oloisen naisen, on todennäköisempää, että tatuointeja ei löydy.

Nyt olet kyllä väärässä. Väitän, että yli puolella 18-30 vuotiaalla naisella on tatuointi. Kuntosalilla ja kesällä katukuvassa huomaa.

Vierailija
19/37 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä on todennäköisempää törmätä räväkkään tatuoituun kuin tatuoimattomaan.

Vierailija
20/37 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa perusterveeltä mieheltä.

Minullakin tatuoinnit ja lävistykset (korvakoruja lukuunottamatta) ovat niitä syitä mitkä tehokkaasti vähentävät kiinnostusta aivan kuten tupakointi, viinanjuonti, alatyylinen kielenkäyttö, heikko yleissivistys ja runsas ylipaino.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi