Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkut, mitkä ehdot tulee täyttyä että rupeatte yhteistasumiseen?!

Vierailija
18.03.2015 |

Eli otsikon kysymykseen vastauksia saa heittää. Olen sinkku, jolla on takana muutama avoliitto ja siksi olen nykyisin aika peloissani ajatuksesta muuttaa jonkun kanssa yhteen.

Jotta suostuisin yhteenmuuttoon, jommankumman pitäisi olla välillä aina pois kotoa pidempiä aikoja, jotta saisi rauhassa ajatella ja puuhata omiaan (olen introvertti mietiskelijä :))

Pitäisi myös olla kaksi kylppäriä tai ainakin vessaa.

Minulle toimisi myös se että kummallakin on oma koti ja asutaan niistä molemmissa niinkuin hyvältä tuntuu.

Heittäkää myös luonnetta koskevia ominaisuuksia, itse nyt keskityin näihin muihin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin paljon kriteerejä, että tuskin tulen koskaan asumaan kenenkään kanssa. Ensinnäkin puolison pitäisi olla lähestulkoon täydellinen ihminen, ja minun hulluna rakkaudesta häneen. Toiseksi asunnon pitäisi olla niin suuri, että molemmilla olisi omat makuu/oleskeluhuoneet, ja vielä yhteisiä huoneita niiden lisäksi.

Vierailija
2/6 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ainoa juttu on, että raha-asiat on kunnossa. Miehen pitää myös olla sen verran järjestelmällinen, että muistaa maksaa laskut ennen eräpäivää ja hoitaa tuollaiset asiansa.

Luonnetta ym. koskevat ehdot täyttyvät jo kumppania valitessa, vaikka yhteenmuuttamista ei ajattele. Aina voi muutta erilleen, jos homma ei toimikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet eronnut, et sinkku. Sinkku ei ole ollut koskaan naimisissa. Kokeile nyt opetella edes oikeat termit.

Vierailija
4/6 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi asuaisi asua kenenkää kanssa, pidän erillään asumista parempana.

Vierailija
5/6 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 13:04"]

Olet eronnut, et sinkku. Sinkku ei ole ollut koskaan naimisissa. Kokeile nyt opetella edes oikeat termit.

[/quote]

Kokeile itse, avoliitto ei ole avioliitto, ja jos ei seurustele ja asuu yksin on sinkku. Nykyisinhän yh-äitejäkin kutsutaan sinkuiksi joten missä ongelma? Mulla ei ole edes lapsia btw

ap

Vierailija
6/6 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkin ihan perusjutut parisuhteen kannalta - pitää viihtyä toisen seurassa, olla tunteita toista kohtaan (rakastaa), kemiat kohtaa, kokea että yhdessä asuminen toisen kanssa on helpompaa ja kannattavampaa (kaikin puolin) kun yksin asuminen jne.

Miehen puolesta taas: raha-asiat kunnossa, maksaa omat laskunsa, osallistuu kotitöihin tasapuolisesti, koti tarpeeksi tilava kahdelle ihmiselle (perus kaksio riittää).

Siinäpä muutama juttu :)

T: N25