Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teinillä korkean paikan kammo

Vierailija
11.12.2021 |

Onko teidän teineillä jotain kammoja?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imurikammo

Vierailija
2/13 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei se voi nuohoojaksi sitten ryhtyä, voit opettaa sille oman ammattisi.

Problem solved.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ei se voi nuohoojaksi sitten ryhtyä, voit opettaa sille oman ammattisi.

Problem solved.

Ei onneksi voi alkaa.

Vierailija
4/13 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelvoton teini sinulla. Häpeä.

Vierailija
5/13 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on ihan hyvä teini.

Vierailija
6/13 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poika parka on perinyt äitinsä geenit. Ei se itse sille mitään voi.

Vierailija
7/13 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotuskammo, tai kaikkeen sairaanhoitoon liittyvän kammo. Tämän aktivoi hammashoitaja, joka käyttäytyi aivan superneuroottisesti ja pelokkaasti hoitotilanteissa ja alkoi lapsen kuullen ihmettelemään, etten minä äitinä pelkää yhtään ja ole huolissani. Sitten hän alkoi kyseenalaistamaan äitiyttäni, kun minun olisi kuulemma pitänyt olla peloissani ja huolissani, kun lapsi makaa siinä hoitopöydällä. Pyöritteli silmiään, kuin joku hullu. Nuori blondi nainen. Parin kerran jälkeen lapsi ei avannut suuta enää lainkaan hammaslääkärissä.

Ja sillä tiellä ollaan. Viimeksi piti mennä rokotukseen, niin nuori hoitajatar viivytteli ja empi ja kyseli aivan joutavanpäiväisiä juttuja ja hermostutti tämän lapsen niin, että hänelle tuli paniikkihäiriökohtaus. Sitten tämä nainen vielä järkyttyi ja kauhisteli sitä aivan suhteettoman paljon. Eipä tullut rokotusta ja kyllä ei varmaan tule enää tässä elämässä ilman nukutusta, niin pahaksi sai helpolla tilanteen viivyttämällä ja kaikin tavoin esittämällä, että tässä on nyt joku pahempikin kriisi meneillään, eikä ottamalla ohjia käsiin, että ei hätää, hetki vain ja noin rokote on annettu.

Jos aina ruvetaan tuhanteen kertaan varmistamaan, että käyhän tämä nyt sinulle ja eihän nyt pelota ja onhan nyt varmasti okei, kai se alkaa epäilyttämään ketä vaan, että mitä tässä on meneillä.

Vierailija
8/13 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan lapsihan se vielä on, eihän siitä ole kuin reilu kuukausi kun täytti 13. Ihan kakara.

Vierailija
9/13 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poika parka on perinyt äitinsä geenit. Ei se itse sille mitään voi.

Mä olin kyllä parempi koulussa. Ainoastaan se matikka ei mulla onnistunut enkä voinut tuon jalka/selkävammani takia opiskella fyysistä ammattia.

Vierailija
10/13 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotuskammo, tai kaikkeen sairaanhoitoon liittyvän kammo. Tämän aktivoi hammashoitaja, joka käyttäytyi aivan superneuroottisesti ja pelokkaasti hoitotilanteissa ja alkoi lapsen kuullen ihmettelemään, etten minä äitinä pelkää yhtään ja ole huolissani. Sitten hän alkoi kyseenalaistamaan äitiyttäni, kun minun olisi kuulemma pitänyt olla peloissani ja huolissani, kun lapsi makaa siinä hoitopöydällä. Pyöritteli silmiään, kuin joku hullu. Nuori blondi nainen. Parin kerran jälkeen lapsi ei avannut suuta enää lainkaan hammaslääkärissä.

Ja sillä tiellä ollaan. Viimeksi piti mennä rokotukseen, niin nuori hoitajatar viivytteli ja empi ja kyseli aivan joutavanpäiväisiä juttuja ja hermostutti tämän lapsen niin, että hänelle tuli paniikkihäiriökohtaus. Sitten tämä nainen vielä järkyttyi ja kauhisteli sitä aivan suhteettoman paljon. Eipä tullut rokotusta ja kyllä ei varmaan tule enää tässä elämässä ilman nukutusta, niin pahaksi sai helpolla tilanteen viivyttämällä ja kaikin tavoin esittämällä, että tässä on nyt joku pahempikin kriisi meneillään, eikä ottamalla ohjia käsiin, että ei hätää, hetki vain ja noin rokote on annettu.

Jos aina ruvetaan tuhanteen kertaan varmistamaan, että käyhän tämä nyt sinulle ja eihän nyt pelota ja onhan nyt varmasti okei, kai se alkaa epäilyttämään ketä vaan, että mitä tässä on meneillä.

Mulla ei ennen ollut mitään ongelmia hammaslääkärissä tai verikokeissa kunnes kohdalle osui sellainen tumpelo ottamaan verta, että sen jälkeen meinaan pyörtyä jos joku meinaa mua pistää. Vaikka miten yritän tsemppiä niin ei vaan voi mitään sille ololle mikä tulee.

Vierailija
11/13 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimpparionnittelut esikoisellesi!

Vierailija
12/13 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotuskammo, tNoai kaikkeen sairaanhoitoon liittyvän kammo. Tämän aktivoi hammashoitaja, joka käyttäytyi aivan superneuroottisesti ja pelokkaasti hoitotilanteissa ja alkoi lapsen kuullen ihmettelemään, etten minä äitinä pelkää yhtään ja ole huolissani. Sitten hän alkoi kyseenalaistamaan äitiyttäni, kun minun olisi kuulemma pitänyt olla peloissani ja huolissani, kun lapsi makaa siinä hoitopöydällä. Pyöritteli silmiään, kuin joku hullu. Nuori blondi nainen. Parin kerran jälkeen lapsi ei avannut suuta enää lainkaan hammaslääkärissä.

Käykää yksityisellä, pelkopotilaihin perehtyneellä hammaslääkärillä/lääkärillä, pelosta on mahdollista päästä eroon, ja siitä kärsivää voidaan hoitaa ilman nukutusta, mutta se vaatii lääkäriltä osaamista..

Vierailija
13/13 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikäkammo. Eikä ole edes vitsi. Meinaa oksentaa kun ajetaan esim Triplan? alta. Itseänikin kyllä vähän etoo.