Mitä lääkettä käytätte ja mihin vaivaan? Mitkä lääkkeet eivät sovi?
Itse 50v, tällä hetkellä
Mobic, nivelkipuihin
Esomeprazol, satunnaisesti närästykseen
Monet kovat kipulääkkeet ei käy, kuten oksikodoni, tramal, kodeiini (ainoa kova kipulääke joka on käynyt, on petidiini) Monet antibiootit esim penicillin ei käy. Ketorin (ketoprofeeni) ei käy.
Aikasemmin ollut nivelkipuihin muita tulehduskipulääkkeitä
Muuten en ole elämässäni käyttänyt mitään, paitsi "pakollisia" antibiootteja
Kommentit (8)
Burana ja panacod silloin tällöin selkäkipuun, propral paniikkioireisiin. Mulle ei käy penisilliini, eikä oikein moni muukaan antibiootti.
Säännöllisesti: trexan, salazopyrin, prednisolon, omeprazol, monivitamiini ja calcichew. Tarvittaessa pronaxen, panadol. 30v nivelreumaatikko
Insuliinit ykköstyypin diabetesta varten minulla. Sekä tyroxiini (kilpirauhasen vajaatoiminta yleisempi ykköstyyppiläisillä kun muilla). Ibd:tä varten minulla on visiblin (joka ei kyllä auta, ripuloin silti 15x päivässä). Sitten kipulääkkeet migreeniin ja endometrioosiin. Nasonex käytössä koska poskiontelot täynnä kasvaimia (lääkäri sanoi että nasonex tuskin auttaa mutta määräsi kummiskin). Jaa enkai unohtanut mtn :) N19
Thyroxin vajikseen, Voxra gad:n, samoin Xanor ja Dispam. Molemmat satunnaisesti. Ararax siitepölyaikaan, eli nyt aloitettu. Melatoniini unettomuuteen. Välillä jokin ns.oikea nukahtamislääke. Nivelkipuun välillä Arcoxia.
Itellä Arcoxiaa ja välillä Panadolia sekaan