Missä baarissa yli 40-vuotiaat käy (Hki)?
Miesystäväni haluaa riidan jälkeen mennä kotiinsa ”itkemään ja suremaan” lauantai-illaksi. En todella aio jäädä itse kotiin itkemään ja suremaan, vaan aion lähteä ihmisten ilmoille. On kuitenkin lauantai ja lapsivapaa viikonloppu.
Ajattelin lähteä jonnekin (baari, pubi, klubi, keikka) - yksikseen kun tuli lyhyellä varoitusajalla.
Baareissa olen käynyt viimeksi 15-20 v sitten. Mikä on sopivan tasokas paikka, jossa ikäiseni (44) ihmiset käyvät? Ja sellainen, johon voi luontevasti mennä yksinkin.
En nyt ketään lähde pokailemaan, yhden yön seura ei siis ole baarireissun tarkoitus vaan nauttia illasta. Toki mielellään ihmisten kanssa juttelen. Suhteen tila alkaa myös olemaan sellainen, että väistämättä taidan olla kohta sinkku.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Eli shorlistilläni on nyt Storyville, Rymyeetu, Juttutupa. Clarion olisi mun tyylinen, mutta onko siellä vaivaantunut olo yksin? Tarvitaan sopivan rentoa meininkiä. Ja mielellään kaikki miehet ei alle 40 v, koska en ole puumailija, vaan ikäistäni tai hieman vanhempaa (+/-50) porukkaa saisi olla. Olen nuoren näköinen, joten tuskin pistäisin silmään kolmekymppistenkään joukossa, mutta ehkä yhteistä juttua ei löytyisi sitten kuitenkaan.
Mites Manala? Siellä oli hauskaa joskus 15 v sitten. Belge? Jälkimmäisessä tosin ei livemusaa ja kaikki istuvat pöydissään.
Mummotunneli taitaa olla ainut yli 30-vuotiaiden paikka. Muuten ihmiset eivät enää tuossa iässä pyöri baareissa, vaan yleensä hoitavat lapsia tai harrastavat muuta.
Vierailija kirjoitti:
Mummotunneli taitaa olla ainut yli 30-vuotiaiden paikka. Muuten ihmiset eivät enää tuossa iässä pyöri baareissa, vaan yleensä hoitavat lapsia tai harrastavat muuta.
Onko Mummotunneli talvella auki? Kesällä voisin mennä, mutta talvella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Mummotunneli talvella auki? Kesällä voisin mennä, mutta talvella?
Se itse tunneli, eli sisäpiha ei varsinaisesti ole auki, mutta ne baarit sen varrella ovat. Tai onhan se sisäpihakin auki. mutta ei siellä pakkasella kukaan tietenkään seisoskele.
Eli shorlistilläni on nyt Storyville, Rymyeetu, Juttutupa. Clarion olisi mun tyylinen, mutta onko siellä vaivaantunut olo yksin? Tarvitaan sopivan rentoa meininkiä. Ja mielellään kaikki miehet ei alle 40 v, koska en ole puumailija, vaan ikäistäni tai hieman vanhempaa (+/-50) porukkaa saisi olla. Olen nuoren näköinen, joten tuskin pistäisin silmään kolmekymppistenkään joukossa, mutta ehkä yhteistä juttua ei löytyisi sitten kuitenkaan.